Dagens intag 23/4

Idag har jag ätit ett äpple, lite pizza & lite choklad.
Efter att jag ätit pizza så spydde jag upp det. Efter att jag ätit en liten bit pizza till & lite choklad så spydde jag igen. Usch. Det är skitäckligt att spy. & jag vet hur illa det gör för min kropp, mina tänder & allt egentligen. Men jag kan inte hjälpa att jag älskar känslan efteråt, när man är helt tom i magen. Men men, vill sluta med det egentligen.. aja jag försöker hela tiden så vad ska man göra. förlåt.

Har iaf förbränt 617 kcal idag! :) & det känns toppenbra iaf! Nu är jag jättetrött. Har verkligen varit en lång & påfrestande dag..

Imorgon är en bättre dag fylld med motion & bra mat :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket väger du och hur lång är du???

2010-04-24 @ 00:42:38
Postat av: keepquite

sv: vi ska till spanien- lloret de mar. de kommer bli riktigt roligt :D

2010-04-24 @ 10:07:39
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför äter du om du vet att du kommer spy? bättre att fasta då ju

2010-04-27 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0