Day 'n night

Woaaah. Hade verkligen sjukt roligt igår & hela kvällen var megalyckad! Har dansat heeeela natten & kom inte i säng förrän vid 5 imorse. Fick smalkommentar från en kompis jag inte träffat på länge också, underbart!! :)
Sprungit runt hela göteborg känns det som, bangade spårvagnarna & fick gooa promenader till & från alla ställen. höhö.

Idag har jag inte gjort något speciellt, matintaget har väl varit okej, inte mer. Struntar fan i valborg detta året. Så jävla värt är det inte.
Firar ni valborg i år? :)


Kommentarer
Postat av: prinsen

firade inte x)

2010-05-01 @ 05:22:42
URL: http://caspians.blogg.se/
Postat av: keepquite

sv: Haha :) det låter toppen :D jag beställde från nelly.se och märket är vila. fast det kanske jag skrev i inlägget (?) aja, :) fy fan vad roligt att höra att du hade så kul :D smalkommentaren kan jag tänka mig gjorde rätt mycket :D längtar efter en sådan, även om kanske inte riktigt förtjänar den. <3

2010-05-01 @ 13:22:36
URL: http://keepquite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0