Dagens intag 7/1

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Lunch:
Lättyoghurt - 89 kcal
Osockrade hallon - 20 kcal
Kaffe med mjölk - 14 kcal

Mellanmål:

Pressad apelsinjuice - 126 kcal
Skivat äpple med kanel på - 62 kcal

Middag:
Kallrökt lax - 136 kcal
Avokado - 163 kcal
Tomat - 7 kcal
Purjolök - 2 kcal

Kvällsmat:

Kaffe med mjölk - 11 kcal

Totalt - 719 kcal

MEN, listan är inte slut än. Failade sönder på kvällen & fick antagligen i mig över 300kcal till..
Inte ens värt att skriva här vad det var för det är så jävla äckligt, känner mig som skit fyfan.

Men vad ska man göra åt detta nu liksom.. hade man kunnat gå tillbaka i tiden så hade det varit fint!

Nä fan, säger återigen att det är en ny dag & ny vecka imorgon, så då jävlar kör vi på som vanligt igen utan fail ;)

USCH, nu ska jag försöka sova av mig denna äckliga måltid & vakna upp ny & fräsch imorgon igen!
Känner mig helt yr i skallen av socker- & fettkicken jag fick :S åh..


Kommentarer
Postat av: fight for the "fit for fight"

sv. vår failfria vecka börjar nu, tada!!:D



hoppas det känns bättre idag, glöm igår o börja om!<3 stay strong

2010-02-08 @ 09:27:20
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: e

ååh, darling, hoppas du känner enorm pepp idag!! :) själv så är jag i precis samma sinnesstämning som igår. fan jag kollapsar snart om jag inte får äta socker, choklad, glass.... aaaah!! och fan det är måndag, den stora "inte-faila-din-jävel!"-dagen!! alltså fan, och inget hjälper. jag läser din text om hur dåligt du mår och hur äckligt det känns.. men ändå. GAAAAH jag är så jävla dum i huvudet. än har jag inte fått i mig nåt olämpligt.. fan fan fan.



STAY STRONG, hoppas på två lyckade blogginlägg från oss båda ikväll :) <3

och TAAACK för den fina kommentaren babe

2010-02-08 @ 14:39:18
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0