Lååång dag imorgon

Förlååt men jag svarar på era kommentarer senare, orkar verkligen inte nu :( Är såå trött & hela min kropp är som kokt spaghetti.
Imorgon ska jag upp väldigt tidigt & jobba till sent. Sen efter det åker jag direkt till en kompis på förfest & sen blir det utgång:)
Lite orolig, för det kommer tydligen att bjudas på mat på förfesten. & då vill jag verkligen inte äta. Sent på kvällen & massa mat? Nä.. får se hur det blir med det.
Ska försöka hålla matintaget lågt imorgon, utöver alkoholen.

Men nu ska jag förbereda maten för imorgon & sen hoppa i säng för att få nåågra timmars sömn iaf. Hoppas bara att jag vaknar imorgon, haha... zzz..

Kommer inte kunna uppdatera här förrän på söndag, men hoppas ni haft en trevlig kväll & får en bra lördag :) stay strong!
PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: J

sv: ja det är nog det som är viktigast att göra innan man går på impulsen och sätter sig och äter massor; KÄNNA EFTER. att gå på impuls när det gäller mat är verkligen det sämsta att göra, man gör aldrig bra val då:S haha jaa killar är VERKLIGEN bästa thinspon;D



usch på våffeldagen, jag slapp undan detta år tack och lov. men du har så otroligt bra dagar ändå, du är verkligen stark som håller dig till så lite kcal som du gör majoriteten av dagarna! och som du skrev angående hamburgaren, 476 kcal är VERKLIGEN inte mycket. men visst det är ju inte alltid kcalintaget man blir besviken över, utan just att man har släppt på sin disciplin och ätit något man annars aldrig gör. hoppas det inte är något du går och grämer dig över nu i efterhand i alla fall! så ha en superbra lördagkväll nu med fest och utgång. hoppas maten som bjuds mer står framme som lite självplock då brukar det gå rätt bra att komma undan. stay strong<3

2010-03-27 @ 14:45:10
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: A

Ja, men visst är de!! I lovet it...Ja, jag provade yoghurt med kanel en morgon, det var faktiskt riktigt gott! :) Lätt och bra!



Hoppas du fick en super bra kväll!!!



KÄMPA PÅ!

2010-03-27 @ 21:28:29
URL: http://mindromvikt.blogg.se/
Postat av: anna

jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få energi, vet du?

tillsammans klarar vi det här elelr hur?



stay strong <3

2010-03-29 @ 10:31:21
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Lina

Alkohol är tomma kalorier.

Öl - Oftast mellan 35 till 50 kalorier per 100ml.



Vin - Vitt innehåller ca 65 till 70 och rött 70 -75 kalorier.



Whisky - 210 till 230 kalorier per 100ml.



Smirnoff Ice - 176 kalorier per flaska

2010-03-30 @ 15:44:46
URL: http://panil89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0