ARG

Hade en toppenkväll igår, trots fööör mycket alkohol & ett dåligt slut på kvällen. aja.

Nu idag så har jag rört på mig massor. Ätit en portion mat som jag spytt upp.. rökt som en idiot & varit jävligt ARG på allt hela dagen. Så jävla irriterad & bara arg.
Känns som inget går min väg & just nu så vill jag bara betala någon för att gå & handla upp hela chips & godisavdelningen i affären & komma hem med skiten till mig så jag slipper gå ut & skämmas. Hatar att köpa fettomat, hatar det. Hatar känslan när man äter det, äta upp något som växer till ångest i magen är fan ren idioti. Njuter ju inte ens av skiten man äter.
Men eftersom att jag är så suuur på allt idag så skiter jag i vilket, jag skiter i det. Orkar fan inte sitta här & tro att mitt liv kommer bli såååå underbart bara om jag går ner några kilo. Det är fan inte sant. Spelar ingen roll hur mycket jag väger, kommer fortfarande ha dendär äckliga känslan inombords att jag inte duger nån gång. Kommer alltid hitta saker att vara missnöjd över. helvete vad bitter jag är idag, jävla skit.

Happp det var dagens klagoanfall. dööör. Nu ska jag väl fortsätta att rota i köksskåpen efter något fett som jag ändå inte kommer vilja äta. jävla liv, vad sysslar man med? orka.

FÖRLÅT för detta sjukt negativa inlägg. men idag är fan inte min dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0