Bloggtorka?

Som ni märker så är jag sjukt dålig på att uppdatera här. Bloggen är inte min största prioritet just nu. Jag har tusen saker att fixa innan studenten & så ska man klara av & ha ork till att gå ner i vikt också. Ah ni förstår, tiden räcker inte till..
Men ska ändå försöka komma in här & skriva hur det går för mig!

Just nu de senaste dagarna vet jag inte riktigt vad jag har sysslat med. Har ätit bra halva dagen, sen när jag äter middag  hemma så får jag ångest efteråt. Har spytt upp middagen typ 3 dagar i rad nu. ILLA. Vet inte riktigt hur jag ska orka hålla på såhär. Det var SÅHÄR nära på att jag berättade för mamma förut. Jag vill absolut inte att någon ska få reda på att jag håller på såhär, men samtidigt så vill jag bara att någon ska ta tag i mig, ruska om mig & säga åt mig på skarpen, för såhär pallar jag inte hålla på, det är inte okej. Det är fan löjligt, fyller snart 20 år & håller på på detta viset.
Så jävla klent.

Nu ska jag ut på promenad, puss<3

Kommentarer
Postat av: nevergoodenough

fan, vad jag känner igen mig i det du skriver. för ett par veckor sedan fick jag en panikångestattack efter jag hade hetsat/spytt, hade sjukt ont i hjärtat och kände mig extremt svag. det slutade med att jag i panik berättade för mamma och pappa, de tog mig till akuten och nu är dom på mig hela tiden om att jag måste söka hjälp hos stockholms central för ätstörningar. ångrar så mycket att jag berättade det, det gör så ont att se sina föräldrar så förtvivlade och veta att det är ens eget fel. MEN. det kanske blir annorlunda för dig om du berättar under mindre hysteriska förhållanden än vad jag gjorde. jag hoppas så att du mår bättre snart, känner verkligen med dig och känner igen mig själv i dina tankar så otroligt mycket. är också snart 20 och borde bara leva livet, ändå sitter man här som ett jävla ufo och försöker kontrollera något som ingen annan än en själv ens märker eller bryr sig om. fyfan för den här skiten. puss på dig, önskar dig allt gott.



/L

2010-05-15 @ 10:05:57
URL: http://nevegoodenough.blogg.se/
Postat av: nevergoodenough

fail. skrev in fel bloggadress när jag skulle fylla i URL. nåja, nu blev det rätt.

2010-05-15 @ 10:11:30
URL: http://nevergoodenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0