Dagens intag 1/5

In:
Chips, lite choklad, kaffe med mjölk & ett halvt äpple - 411 kcal

Ut:
Städning 35 min + 137 kcal
Cykling 31 min + 242 kcal
Stallarbete 80 min + 312 kcal
Promenad 45 min + 205 kcal

Totalt: -485 kcal

Det är MAJ!!! Helt galet ångestladdat hahah. aja vi får kämpa vidare :)

Min dag började ju dock åt helvete med att äta chips & lite choklad till frukost. Äre beach 2011 jag kämpar för eller? Nej nej NEJ. Fast slutsumman blev ju fan helt underbar idag ändå. Grymt :)

Fast dagens intag är väl inte direkt klart än. Ska ut ikväll igen & då blire alkohol.
Usch för alla kalorier, men jag har ju 485 till godo iaf haha :) känns iaf som det kommer bli en grym kväll!
Nu ska jag hoppa in i duschen & fixa iordning mig :)
Hoppas ni har det TOPPEN! LOVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva hur lång du är och hur mycket du väger???!

2010-05-01 @ 23:26:05
Postat av: GT

SV: Precis! Man blir mer motiverad och peppad också. :) Ps. Jag kan inte logga in på min blogg det är därför jag inte bloggat. Ifall du undrar. Men ska försöka lösa det! Keep on fighting girl.

2010-05-02 @ 18:20:51
URL: http://getthiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0