Dagens intag 6/5

In:
Frukost:

En halv dl jordgubbskräm - 34 kcal

Lunch:
Isglass - 68 kcal

Mellanmål 1:
Pannbiff - 125 kcal
Gurka - 3 kcal

Middag:
Bulgur - 94 kcal
Kyckling - 62 kcal
Gurka - 3 kcal
Kaffe med mjölk - 14 kcal

Totalt: 403 kcal

Ut:
Promenad 21 min + 96 kcal

Allt som allt: 307 kcal


Hmm, känns väl inte direkt som nån toppendag, men heller inte dåligt. Ser nog illa ut bara för det blev så lite uttag idag, men men, så kan det gå ibland! Speciellt nu de sista veckorna innan studenten, så jääävla mycket att göra, herregud..
Förresten så fick jag väääärldens finaste smalkommentar idag! Från en kompis som jag inte sett på typ 2 veckor eller nåt. Det är inte ens lång tid, & jag har ju inte direkt skött mig så bra under dessa dagar, men tydligen så syntes det jävligt mycket. Hon kände knappt igen mig sa hon & överröste mig med komplimanger. Det är sjukt, jag tycker inte alls att det syns nån skillnad. Visst man kännmer väl på kläderna, men sååå jävla mycket är det inte? Man blir totalt blind.. Men härligt att andra ser det iaf, nu ska man bara komma till den punkten då man ser det själv & känner sig fin höhö ;)
Nu ska denna nattugglan strax sova, nattii:)



Kommentarer
Postat av: keepquite

den bilden är så jävla härlig. fatima eller hur?

2010-05-08 @ 12:22:37
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är duktig. <3

2010-05-09 @ 01:24:57
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0