Helvetesdagar.. - NYA tag nu!

Ja, vart ska jag börja..?
I förrgår så åt jag mat som vanligt & vågen visade plus dagen efter. Igår åt jag McDonalds (????) , en pannbiff & lite godis. Idag visade vågen minus? Vadfan äre som händer egentligen? Hur i helvete kan man gå ner i vikt av att äta mcdonalds, en pannbiff & GODIS ? Herregud.. jaja men det var ju fint att vågen visade minus.
Tills för en stund sen då jag proppade i mig pommes frites, kyckling, ketchup &  bröd. Vad hände?? Efteråt kom ju självklart ångesten & jag kom mig själv att jag kan inte hålla på & äta såhär mer. Gick till toaletten & ville bara få ur mig allt & börja om dagen. Men det gick inte, det gick fan inte. Stod i 20 minuter & försökte, men inget kom upp. Så nu sitter jag här, helt äckligt proppfylld med äckliga fetter i mig. Mår förjävligt.

Det är fan maj & jag håller på såhär? Inte okej. Imorgon sätter jag igång ordentligt igen. Så som jag åt för någon vecka sen & tiden innan allt detta groova fail. Fan vad underbart det var. Att klara sig på lite mat, gå  & lägga sig hungrig & se hur man krymper mer & mer för varje dag. Den känslan hade jag inte tackat nej till, speciellt inte nu när det är sååå nära sommaren.
Nä, imorgon blir det fan nya tag!

& jag ber om ursäkt för att jag uppdaterat så dåligt, & när jag väl uppdaterat så har jag bara klagat, klagat & klagat. Nu jävlar ska jag bli duktig igen.





Kommentarer
Postat av: Malin - Foto & Webbdesign

Hejsan. Har en tävling i min blogg. Du får gärna vara med :) http://bymalin.webblogg.se/2010/may/tavla-och-vinn-en-klocka.html#comment

2010-05-05 @ 16:32:47
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är det skumt! Ibland när man vari jätteduktig så visar vågen bara plus och tvärt om! Jätte konstigt! Det är bara att ta nya tag! Det fixar du ;)

2010-05-05 @ 19:20:18
URL: http://justrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0