Humöret är på topp!

Kände att jag var tvungen att logga in här & skriva hur BRA jag mår just nu, av nån anledning :)
Allt känns helt underbart, fattar inte vad som flugit i mig haha. Jag är kilon ifrån en av mina målvikter men  redan nu känner jag mig toppenbra! Studenten är om några veckor & jag känner verkligen att jag ska ta tillvara på min sista skoltid som är. Håller på för fullt här hemma att planera inför studenten. Vilken mat som ska serveras, vilka kläder, skor, naglar, hår, ALLT. Tänk att det snart är slut, 14 år i skolan, holy craaap.
Men hur som helst, imorse när jag vägde mig så visade vågen en siffra som jag inte sett på läänge. UNDERBART.
Jag känner mig faktiskt fin & glad över att jag vet om att jag klarar detta bara jag ger mig an på det! Visst jag har kvar fett som jag vill ha bort & det ska bort. Men just nu idag känner jag mig fin :) Känns konstigt att säga så när man gått & nojjat över minsta lilla hur länge som helst.
Vi får inte glömma bort hur DUKTIGA vi är! Kämpar, kämpar, failar & reser sig & kämpar vidare. Vi är BÄST, glöm inte det angels :)♥

Men bara för att jag känner mig fin nu betyder inte att jag ska sluta gå ner i vikt. Jag vill gå ner mer & det ska jag göra! Kommer känna mig ännu bättre då! Bara för att man börjar tycka om sitt utseende mer & mer betyder inte det att man är heeeelt nöjd ;) Finns såna småsaker som man vil få bort & vill att vågen ska visa en lägre siffra.
Samtidigt så tycker jag inte att vågen gör mig rättvisa överhuvudtaget. Okej lite kanske, men folk som väger lika mycket som mig ser större ut än mig. Mina jävla muskler asså haha. Skyller på det höhö. ajaaa.
Nä nu ska jag sluta skriva. Måste plugga :)

Men idag är en bra dag! Trots att jag ätit smörgåstårta höhö. ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Hoppas känslan sitter i!

2010-05-11 @ 21:29:18
URL: http://justrun.blogg.se/
Postat av: Lola

Åh underbar känsla ! :D

& jag är avis över att du tar studenten..jag vill åxå :(

Hoppas det går bra idag ^^

2010-05-12 @ 12:34:40
URL: http://bestrongstaystrong.blogg.se/
Postat av: anna

hej babe.



förlåt att jag inte svarat på kommentar eller så. jag har bara inte prioriterat bloggen på ett tag.

men herregud vad härligt att känna den känslan!!



du är säkert jättefin tror jag! jag kan känna att jag faktiskt saknar skolan ibland, sjukt va. haha. men ändå vill jag aldrig tillbaks.min student spöregnadedet hela dagen. så hoppas ni får bra väder.



pusspusss <3

2010-05-13 @ 06:57:35
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0