NU jävlar!!

Nu känner jag mig mer än redo att sätta igång ordentligt med allt igen. Jag har haft några dagar som vart halvbra. Visst, jag har inte gått överstyr. Men gillar ändå inte att äta halvkasst vs halvbra varje dag. Nä, nu ska jag fortsätta med att ha gryyymme dagar! Det är verkligen allt eller inget för mig. haha jaja.
& eftersom att jag vill sluta att spy upp maten så måste jag ha järnkoll på ALLT nu. Det betyder inget fail, inga äckliga kolhydrater & INGET godis & sån skit.
Nu är det endast TVÅ veckor kvar till studenten, herreguuud det är jag & paniken brevid varandra haha. Vill verkligen se som bäst ut den dagen. Så nu fan SKA jag klara av att gå ner.. 5 kilo på två veckor? Det klarar jag, nog?..  Jodå, det ska gå. Håller jag mig bara till min plan som inte innehåller socker, snabba kolhydrater, massa fett & ett intag som ska ligga under 500 kcal varje dag, så kommer det gå galant. Måste ut & röra på mig mer också, har varit dålig på det de senaste.

Har längtat efter denna kämpaglöden faktiskt, nu är jag mer taggad än nånsin,
LOVE THIS FEELING.




Kommentarer
Postat av: skinnylove

jag hade också behövt gå ner 5 kg på två veckor. Ska dock köra flytande fasta under veckan som kommer nu tror ja :)

2010-05-23 @ 10:17:23
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0