Update!

Okej, förlåt förlåt förlååt att jag är så seg med uppdateringern. shame on me..
Men skriver lite snabbt om de dagar som gått.

Fredags:
Åt en halv dl jordgubbskräm & ett glas pressad apelsinjuice, detta blev 108 kcal. Mer var det inte, woops. & så gick jag ut på kvällen så det blev en del alkohol.  Fick gryyyymmma "men hur mycket har du gått ner i vikt egentligen??!!"- kommentarer under hela kvällen, HÄRLIGT!!
På natten när vi kom hem så åt jag spaghetti & korv, fyllemat?? Gick & spydde upp det direkt iaf, usch.

Lördags:
Vågen visade minus idag, grymt najs!! Men jag var så sjukt bakis & mådde aaasdåligt, så jag låg i sängen nästan hela dagen. Var ute & förbrännde 320 kcal på en promenad bara, inget mer. Maten var åt helvete. Åt massa pommes frites & mackor hemma, spydde upp en del av det. Jävla skitdag var det igår iaf. Satt & deppade över en gammal kärlek som nu börjar blomma upp igen? Fattar inte vad som händer, det var jag som dumpade & jag som tröttnade. Men ändå kommer jag på mig själv med att sitta & lyssna på depp-kärlekssånger & tänker på hur det hade kunnat vara. Tror att jag tänker på han på detta sättet nu för att jag inte varit tillsammans med någon på ett tag nu, känslan av att man vill ha någon ligger där inne, men jag orkar fan inte leta tag i nån ny när man inte är nöjd med sig själv. Hur ska man kunna älska någon annan när man inte älskar sig själv?
Äsch, sommaren är snart här, sommarflirtarna kryper sakta men säkert ur sitt ide & i sommar ska man bara ha kul! Boyfriends skaffar vi till vintern när allt annat är trist & grått ;)

Idag:
SKA BLI EN BRA DAG.


Kommentarer
Postat av: keepquite

sv: ja eller hur. så störigt, hah egentligen ganska komiskt också men vafan. du med<3

2010-05-09 @ 16:59:26
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: Anonym

idag kommer bli en bra dag. håller tummarna för dig. <3

2010-05-11 @ 10:11:49
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0