Huvudet är inte riktigt med idag

Vem fan lyckas försova sig till klockan halv 1 ?? :S Jo jag, riktigt fint. NOT.

Förut när jag skulle ta mitt andra äpple så skulle jag ta lite kanel på, sträckte mig efter burken som stod framme, hällde på halva tallriken innan jag tänkte fan vad gult det är? , jo men tjena, CURRY var la inte så fint att ha på äpplena va, hahah. Hann inte tänka överhuvudtaget. Så det var bara att slänga halva & äta halva. Där ser ni hur borta i huvudet man blir av att få i sig så lite mat. Men lite kul ändå, curry & äpplen?? hahaha.

Känner mig som världens mest asociala människa just nu. Vet inte vad jag gör egentligen? Har inte gjort nåt vettigt på hela dagen. Solen skiner & det är vaaarmt ute, men ändå sitter jag inne & säger hela tiden åt mig att plugga, men det går ju sådär alltså..
Trots att detta vädret är huuur härligt som helst, så för det med sig en gnutta ångest. Man ser hur alla klär ner sig mer  & mer med tunnare kläder, färre plagg. Tänka sig att det snart är sommar.. Så nu har man verkligen inte tid med något fail längre!

Men geeee mig dom benen tack..


Kommentarer
Postat av: U

Hej! Jag vill inte vara dum mot dig, men jag blir ledsen när jag läser din blogg. Livet handlar om så mycket mer än att inte äta och vara smal. Dessutom, när man äter så lite som du gör, så ställer kroppen in sig på svältläge. Då sparas allt man äter istället för att förbrännas. Förmodligen är du redan smal, men om du inte är det är mitt bästa tips att äta nyttigt (och varierat, med kolhydrater, protein och annat) och sen träna tre gånger i veckan, samt gå mycket. Hoppas det går bra för dig, och som sagt, jag vill inte vara elak, bara hjälpa. Kram!

2010-04-13 @ 19:20:09
Postat av: LW

Jag tycker du ska äta regelbundet med riktiga måltider, lite mindre portioner kanske istället för att att bara äta äpplen och sånt. och sen ut och motionera mycket. springa flera gånger i veckan!

håller själv på att gå ner i vikt, jag fortsätter att äta riktig mat och regelbunden men käka t.ex äpplen när du känner att sötsuget kommer, det funkar eller drick lite vatten! Jag lovar dej att du kommer må bättre utav det i längden. Tänk på din kropp och hälsa vännen!



och att du känner dej asocial, klart som fan du gör. När du inte äter nånting förlorar du ju all kraft och energi. tänk på alla viktiga ämnen som du inte får i dej och du knappt äter.

Tänk på det!

Ta hand om dej, massa kramar!

2010-04-13 @ 21:07:14
Postat av: Sara

Håller med om att det inte är bra för kroppen att äta så lite som du gör i längden. Men efter att ha följt din blogg nästan ända sen du började blogga här så tycker jag att det verkar som du gör detta med viss kontroll, har vettiga värderingar och du vet vad som är rätt och fel! Tror verkligen att du kommer klara detta och nå ditt mål.

Men sen när du gjort det så hoppas jag absolut att du slutar räkna kalorier och börjar äta mer "normalt" igen. Så du inte fastnar i någon ätstörning!

Lycka till, du är jätteduktig :)<3

2010-04-13 @ 21:24:22
Postat av: skinny

Det är nog för att när man inte äter " normalt" så blir man ju trött,och har ingen energi. Så har jag kännt idag. Du är skitduktig iaf och staystrong <3

2010-04-13 @ 21:55:45
URL: http://skinnyfeelsgood.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det går sjukt fort till sommaren nu! Lite intressant att följa din äppeldiet även om jag aldrig skulle palla gå ner i vikt på det sättet!

2010-04-13 @ 22:35:20
URL: http://thehardbody.blogg.se/
Postat av: Ana

Vad snygg Adriana var där! :)

2011-05-31 @ 11:17:03
URL: http://mywaytoselfcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0