Svar på negativa kommentarer

Alltså, alla dessa negativa kommentarer som man får på denna blogg är inte direkt kul, det är inget jag tar åt mig av utan jag kör mitt race & det funkar ju uppenbarligen. Att folk säger att jag inte kan fortsätta äta såhär & säger åt mig hur jag ska äta. Tycker verkligen inte om när någon säger åt mig vad jag kan/får/måste äta, så det rinner bara av mig. Jag VET hur man ska äta & allt detdär. Jag gör detta på mitt sätt nu, eftersom det är detta jag går ner mest på.
Att jag inte kan gå ner i vikt av att bara äta äpplen är bara nonsens. Vågen visar mindre & mindre för varje dag som går, så visst funkar det. Visst, det är antagligen en del vattenvikt som jag tappar, men det syns ju skillnad iaf.
Sen vet jag självklart om att kroppen inte klarar av att få i sig såhär lite mat. Det vet jag mycket väl om. & när jag nått mitt mål så kommer jag självklart dra upp kaloriintaget & försöka få igång en normal & hälsosam livsstil. Men nu kör jag slutspurten inför sommaren då jag vill nå mitt mål mer än allt annat. Så jag fortsätter med detta & tänker inte svara mer på negativa kommentarer eller kommentarer som kommer med kritik på ett icke-konstruktivt sätt. Jag har inte denna bloggen för att behöva försvara mig varje dag. Så nu äre stopp med det =)


Hursomhelst. Idag fick jag en smalkommentar som heter duga! Stod & tog av mig jackan, så tittar en kompis på mig & säger kommentarer som "men tjeena hur mycket har du gått ner i vikt egentligen?? hur mycket? går du på någon speciell diet nu inför studenten, som du har lust att dela med dig av? duktig du är:)" - Wohoooo ♥ Jag berättade inte hur många kilo jag gått ner eller nåt sånt. Sa bara att jag åt mindre  & rörde på mig mer hahah.
Men det kändes sjukt bra iaf! Var min favoritmat i bamba idag & tänkte först att, fan kanske ska skippa äpple till lunchen? Men efter den kommentaren så fick jag så sjukt mycket energi, så jag hoppade det.
Ååh i feel good nanananana..


Kommentarer
Postat av: ❤ Hedda ❤

sv: varse & bra :) , hoppas du inte tog de som en negativ kommentar :o <3

2010-04-14 @ 16:25:42
URL: http://heddaslife.blogg.se/
Postat av: keepquite

åååh gud vad jag skulle vilja ha en sån kommentar nu. som visar på att man lyckats, på framsteg. om det är nån som är duktig så är det du!! <3

2010-04-14 @ 16:48:25
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: REBECKA

skit i dom, bara avundsjuka :D skulle aldrig kunna skita i massa elaka kommentarer,haha xD

2010-04-14 @ 17:42:46
URL: http://rebeckasomfan.blogg.se/
Postat av: Lola

Åh man blir så sjukt peppad av sådana kommentarer (asså det din kompis sa ;p )

Hoppas det gått bra för dig idag :)

2010-04-14 @ 17:54:37
URL: http://bestrongstaystrong.blogg.se/
Postat av: skinnylove

åhh, jag funderar faktiskt på att testa äppledieten jag med, nu när du säger att det märks mer och mer:) stay strong

2010-04-14 @ 18:34:39
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: lucy

Sv: Fina du. Tack för dina stöttande ord. Det hjälper en verkligen att resa sig upp igen och säga åt en själv "du duger som du är". Man får försöka upprepa det för sig själv även fast man inte tror på det... För jag tänker verkligen inte låta detta ta mitt förhållande ifrån mig. Jag älskar honom och oss tillsammans alldeles för mycket för det. Alltså åh, din kommentar var så jävla söt. Tack tack tack!



Och du, jävla grym du är med din äppeldiet!! Fyfan vad strongt av dig. Önskar jag med hade den jävla självdisciplinen som du har. Man kanske skulle prova? Hur mycket har du gått ner? Kram på dig <3



2010-04-14 @ 19:46:17
URL: http://dontstandstill.blogg.se/
Postat av: eevelina.

åååhh, jag måste säga att jag tycker att du är otroligt stark! Jag funderar på att testa den där äppeldieten. Måste bli smal nu inför sommaren, och känner som du att det ska gå snabbt. Som sagt jag beundrar både dej och din blogg. Staaay stroong girl! :)

2010-04-14 @ 21:31:29
Postat av: Linn-Lay

Hej hej:D hur har din dag varit i dag då? Ätit någon mjukglass än?:D

2010-04-14 @ 22:42:28
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja visst kommer det vara värt de!! Jag ska fan vara nöjd denna sommaren nu..BRA! För nu taggar vi tillsammans, åh vad roligt att de ser skillnad! :D



TAGGA;TAGGA;TAGGA!

<3

2010-04-15 @ 00:00:31
URL: http://mindromvikt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag försöker hålla mig till lite konstruktiv kritik då och då! Vi håller ju alla på med våra metoder och det är inte så mycket mer med det. Sen ska jag inte sticka under stol med att sådana här typer av dieter gör mig lite orolig. Är det detta unga tjejer sysslar med idag (oj.. så gammal är jag inte:P)? På gymnasiet när man ska njuta, gå på krogen de första gångerna, inte ha en massa vuxenkrav utan bara leva livet och inte vara trött och sliten på grund av dieter! Om jag ser tillbaks på den tiden så hade jag inte velat byta ut dess njutning mot att jag hade vägt några kilo mindre men det är hur jag ser på saken och jag önskar dig verkligen lycka till och jag hoppas att du lyckas trappa upp på ett bra sätt och blir nöjd och lycklig med din kropp!

2010-04-15 @ 20:16:05
URL: http://thehardbody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0