Svar på kommentarer

Anonym - Bara undrar, hur gammal är du? :)
Svar: Jag är 19 år, fyller 20 detta året :)  

Anonym - vart köpper man vågar? snälla svara:)
Svar: Menar du vågar som man väger maten på eller som man väger sig själv på? haha. Men ah, Maxi har säkert båda sorterna. Eller typ Claes Ohlsson, Life osv. Finns väl lite varstans :)

fanny - Hej! Hur räknar du alla kalorier? hur kan du t.ex veta att du åt 348 kalorier kebabtallrik?
Det verkar så svårt att räkna ut det exakt...
Svar:
Jag räknar kalorier med hjälp av Matdagboken ! Jättebra sida som räknar ut ALLT man behöver veta. Hur mycket kolhydrater, fibrer, salt osv man får i sig. Räknar även ut hur mycket man gör sig av med i olika aktiviteter, superbra :)

Fortsätt gärna att ställa frågor, men lämna gärna en blogg så jag kan svara där & läsa era bloggar också! :)

Kommentarer
Postat av: cherry

sv: Ja veeeerkligen :D! Jag ska sätta ett vingliknande motiv i svanken är det tänkt! :) Stay strong <3

2010-02-26 @ 10:26:31
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Klara

Kostar det någonting att bli medlem i matdagboken.se ?? Svara snälla för vill bli medlem där i såna fall :)

2010-02-26 @ 11:12:09
Postat av: Li.

tack för tipset vad gäller matdagboken:) kanske kan vara bra om man vill veta vad man förbrukar om man tränar ex.. om det finns med sådan uträkning vill säga?:)



VI SKA KLARA DETTA !!!! OCH VI SKA BLI GRYMT SNYGGA! NU ÄR DET PUSHNING PÅ HÖG NIVÅ:) PÖSS

2010-02-26 @ 13:06:23
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: simone

åh räkna kaloerier minns jag när jag gjorde, inget liv för mig, mådde inte bra utav det :/

2010-02-26 @ 13:21:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack att du svara vad man köper vågar, mena som man sjölv väger sig haha, hur mkt kostar en ? :)

2010-02-27 @ 12:36:38
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

haha, du kan ju inte bara skriva "kebabtallrik". du får ju räkna hur många gram allting är , hur många procent fett såsen innehåller osv!

2010-03-02 @ 19:40:09
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0