Svar

MADELEINE - kommer inte in på din sida, men min mail/msn är [email protected] :)



Anonym om Dagens intag 13/3:

öööh, en grapefrukt innehåller väl inte så många kcal? :)

Svar: Jo, enligt matdagboken så innehåller en grapefrukt 180 kcal :) Men den är ju inte direkt onyttig..

Anonym om Århundradets FAIL:
förstår hur du känner dig, men nya tag imorron!
u kämpar så bra annars, jag är så himla avundsjuk på dig..

you go girl!


Svar: Ja det är såå frustrerande när man  äter något som man får sån grov ångest av efteråt..
Tack så mycket! ♥

Silly om Snart är vi där<3:
Älskar din sida!!! <3 En av det bättre thinspo,viktminsknings o svensk! blogg ^^ Känn dig följs hädanefter! :D tck för de härliga bilderna <3


silly  om Dagens intag 16/3:
Hey soon to be skinny! jag vet exakt vad du menar,Jag hade en sån in i väggen moment för två veckor sen,så åt jag tre dar i rad total fail.Gick upp halvt kg.hade inte så mkt hemma de va la drf...Men sen har ja skött mig med naturdiet..o nu idag o igår har jag ätit saker med socker i :$ bara för att naturdiet påsarna är slut o jag kan inte köpa nytt innan fredag.Men ska äta äpplen imon bara..


Svar: Tack sååå mycket för dina kommentarer, gullig du är! <3 :')
Ah visst är det så, man blir så arg på sig själv när man själv VET att det är dumt att äta sån skit när man går på diet & verkligen vill bli skinny bitch ;) Men det är svårt att undvika, det viktiga är ju hur man äter resterande dagar! Det är dom dagarna som kommer betyda något i slutändan, när vi springer där på beachen i sommar ;) Lycka till!<3

Kommentarer
Postat av: Jos

SV: Aa, jag gör typ ingenting om jag inte planerar. Det är as skönt att ha ett schema, då blir livet lite mer organiserat :P hah. Ha det bra <3

2010-03-17 @ 06:34:47
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: varsegod!



kan inte förklara exakt vad det är, men det hjälper till vid muskeluppbyggning och muuskelåterhämtning.

Många tror att man blir Stor av det men det stämmer inte, då ska man träna styrka hårt flera gånger i veckan i en längre tid.



Har använt proteinpulver i snart 1 år men jag är inte stor, utan mer "lean". Allt handlar ju om hur mycket man tränar och hur man tränar.



Det som är bra med att dricka det är att man inte får energi från protein så man kan dricka det utan att få dåligt samvete :)



Jag har Whey 80, finns att köpa på gymgrossisten.com

1 dl innehåller (37gram)

152 kcal

28 gram protein

3 gram fett

1,85 gram kolhydrater



Alltså nästen rent protein, det lilla man får i sig av fett och kolhydrater försvinner ju under natten.



Vill man inte köpa proteinpulver kan man köra:

Mjöl+ äggvita + smak (tex kakao)



Vill du inte dricka proteindrinkar kan du äta keso(mini), kesella(lätt) eller steka äggvita :) bra proteinkällor.

2010-03-17 @ 09:27:32
URL: http://panil89.blogg.se/
Postat av: elli

tack för svaret! vet dock inte om jag litar på matdagboken, brukar köra crossen på gymmet och ställa in alla inställningar om kroppen och så själv, och när jag skrev in resultatet på matdagboken blev det hälften så många kcal brända..

2010-03-17 @ 14:45:54
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: silly

Det var så lite gumman,skönt att ha nån som du att läsa om så vet man att man inte är ensam.Jaa vi ska vara skinnybitches i sommar,De måste vi bara!! <3

ps: vägde mig idag och har tydligen gått upp mer varför skulle jag börja trixa! :( ren shake kur nästa...

2010-03-17 @ 15:18:35
Postat av: Li. ♥

underbart att du är med på banan igen gumman!!.. o jag känner desamna.. varit på ullared som sagt.. o det var verkligen full rulla kan jag lova dig.. känner mig ändå uppsväld nu : / men ska ut och gå långpromenad i morgon bitti o då hoppas jag att bullen på magen lagt sig : /



ska även iväg och inköpa någon ny diet.. vet inte vad jag ska börja med.. men tänkte kolla på hälsokosten va de har för måltidsersättare? .. tror du att det kan vara nåt ? eller vad kör du pÅ?



peppkram!!!

2010-03-17 @ 20:08:44
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0