Back to normal!

Long time, no see..
Hade inte tillgång till internet på hela helgen & igår krånglade det sönder, men nu verkar det funka igen :)

Helgen var åt helvete. Åt som en kossa & var sjukt arg & irriterad på vissa i min omgivning. Vissa personer tål jag bara inte. Speciellt inte såna som slänger iväg kommentarer utan att tänka.
Tex när denna person fick en choladask, så tittar idioten på mig, skrattar & säger "haha titta nu slickar hon sig redan om munnen" , VAD I HELVETE är det för fel på människan? Jag gjorde INGENTING. Har aldrig i hela mitt liv tagit åt mig så otroligt mycket av en kommentar som denna. Blev så jävla arg så jag ville bara döda den feta människan som sa så. Men det var bara att härda ut resten av helgen tillsammans med denna idioten & andra i min släkt.
Hatar fan påsk. Idioti på hög nivå.

& sen har jag en sak att erkänna. Igår skulle vi ju börja med äppledieten ni vet? Gjorde jag det? - Nej.
Fail hela dagen som innehöll den festaste pizzan ever. Mådde skitdåligt & nu är det stopp, stopp, stopp med det.
Men idag har jag iaf börjat ordentligt! Än så länge så har jag ätit två äpplen & en kopp kaffe. Blir nog ett mål till sedan.
Känns oerhört bra att vara såhär tom i magen & känna att man inte proppar i sig massa onyttig mat. Bästa känslan!
Men eftersom att jag failade igår så kanske jag fortsätter med denhär dieten även efter fredag, beror på hur trött man blir på äpplen haha. Kanske kan byta ut mot nån annan frukt efter fredag, återstår att se :)

Hur har ni det? :)♥



Kommentarer
Postat av: J

sv: ååhhh alltså jag blir upprörd bara jag LÄSER vad din släkting sa! hur tänker vissa människor?! alltså man säger inte sådär. jag fattar om du tog åt dig, jag hade också blivit sjukt jäkla arg. men nu kan du lägga hela påskhelgen bakom dig i alla fall, nu är den äntligen över och vi riktar blicken framåt istället!



hoppas äppeldieten ger resultat nu:) du kan ju definitivt byta ut mot någon annan frukt om några dagar om du tröttnar, både päron och apelsin innehåller ju typ lika många kcal som ett äpple:) och JAAA känslan av tom mage som man sen bara fyller på med lite fräsch, nyttig mat är underbar! så vill jag ha det varje varje dag:D STAY STRONG SWEETIE<3

2010-04-06 @ 17:55:28
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: keepquite

Nej fy fan? så säger man fan inte, jag hade blivit skitledsen. bara att visa din feta släkting att så är det inte, nu jävlar ska vi bli smala ju :)

äppeldiet? hmm. låter smaaalt :) fast jag hade nog inte klarat det.



svar på din kommentar förresten; det går väl sisådär, nu efter fettohelgen så känner jag att sötsuget är tillbaka. riktigt jävla sugen på typ godis och skit. så igår krängde jag melon! :S

av alla frukter så blev det melon, så sjukt gott var det. <3<3

2010-04-06 @ 18:30:39
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: det är okej : ) Kör på nu så glömmer vi det som har varit och blickar framåt i stället :D

kramkram!

2010-04-06 @ 18:37:50
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: cro

själv var det första gången nånsin som jag firade påsk och det var med min kompis familj... det var trevligt. men jag vet inte hur man firar påsk och sånt, helt ovan.

tänk inte som jag gjorde "allt eller inget" för efter ett snedsteg går man ner sig direkt. håll dig uppe och var stolt över allt du klarat hittills <3 <3

2010-04-06 @ 18:47:25
URL: http://vissadagar.blogg.se/
Postat av: e

hey babe!!! tack för din fina kommentar :)



så duktig du är! lämna nu påsk-skiten bakom dig och blicka framåt mot denna härliga vecka fylld av äpplen, så länge du inte tröttnar på just äppel-smaken, som du skrev.



åååh GRR FAN vad jag känner igen det där med såna jäävla dumma kommentarer!! klart man är extra känslig för sånt där! eller ja, även personer som inte nojar sig för vikt och utseende, dom tar väl illa upp? åååh fan! för nåt år sedan skulle jag ha filmkväll med min kompis. hon ville köpa choklad och godis, och jag köpte ett paket jordgubbar istället :) och sen säger hon "haha det dröjer ju inte lång tid innan den asken är uppäten, så fort som du brukar äta!"... öH URSÄKTA?? kan tillägga att jag åt extremt långsamt haha!



dom kommer titta på oss i sommar och önska att dom var lika starka som vi är! puss på dig goding, stay strong!!!! <3<3

2010-04-07 @ 14:50:20
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men shit vilken jävla kommentar att säga. Jävla idiot! Men oftast är det de som är feta o avundsjuka som vräker ur sig sådana kommentarer. Kram på dig

2010-04-07 @ 15:20:30
URL: http://tomatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0