Dag 3

Dag 3 på äppledieten.
Jag ska väl inte säga att man är speciellt förväntansfull på de kommande måltiderna haha. Känns vääldigt tjatigt, redan nu, med alla dessa äpplen.
När jag äter så skivar jag alltid upp äpplet i små bitar, tärningar, stavar osv. Första dagarna hade jag kanel på, men nu är det sluuuuut. måste gå & köpa..

Men iaf, det är TRÅKIGT. Längtar efter att få käka nåt annat haha. Men jag ska självklart fortsätta ändå. Imorgon  var det sagt att det var sista dagen, men jag kaanske kör hela helgen ut, får se hur det blir!
Har iaf inte varit sugen på något annat speciellt.

Skinksallad står i kylen, fyfan vad gott det är. Det är typ hackad skinka, majonäs & lök. hahah men fan vad äckligt det lät när jag skrev ner det här, men loovar, det är asgott. & så vitt barkis till. Men nej, alla de ingredienserna är det som jag absolut inte äter i dagsläget & inte på en lång tid framöver heller. Men jag ska inte sticka under stolen med att den står i kylen & skriiiiiiker mitt namn..

Det är konstigt, det känns inte som jag gillar mat längre överhuvudtaget. Asså jag får sug efter typ onyttig mat & sånt som jag skrev där uppe. Men inget annat som lockar mig. Inget smakar gott.
Så det passar väl bra med denhär dieten för mig, att köra all-in på nånting i några dagar, sedan gå vidare till nästa sort osv osv. Aja vi får se.
För innan jag började med denhär dieten så åt jag bara för att få i mig maten, jag njöt inte alls, äckligt.

Men meeeeen =)
Fan vad jag babblar.. haha.
Nu ska jag dra en runda genom era bloggar & sen försöka plugga lite.
PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: latzia

DU är duktig shey!!

Japp, du är! :D



Men jag förstår verkligen att man längtar efter någonting annat, för det gör jag med. Även fast jag inte har någon matlust just nu. höhö. men ja.



Du kommer att fixa detta! Känner eller ser du något resultat då ? <3

2010-04-08 @ 14:05:03
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: anna

förlåt att jag inte svarat på din kommentar gumman :(

hur går det för dig med alla dessa äpplen?

jag äter när jag inte har något att göra, det är sjukt. som en kraft som drar mig till kylskåpet :S sjukt ju..



du kommer fixa det här, det är jag säker på!

2010-04-08 @ 14:22:18
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Li

Kan du inte lägga ut en bild på hur du ser ut? Du behöver ju inte lägga ut där vi ser ditt ansikte om du inte vill. Man börjar bli lite nyfiken på hur du ser ut nu när man följt din blogg ett tag =)

2010-04-08 @ 15:02:17
URL: http://li-amadeus.blogspot.com
Postat av: evelina

helt jävla sjukt, hur du pallar:) Fan värt en applåd-;);)<3<3

Men ja älskade sommaren ge ossss nu! Dagen har varit fin, hoppas din med?:)- Men ja vi ska ha massa fina linnen med öppen rygg snart;);)<3<3<3<3

2010-04-08 @ 16:42:45
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: h!

nu när jag läste din blogg kom jag på att jag också skulle göra med bara äpplen denna veckan!;O ur fan kunde jag glömma det?.... höhööhöhö:P



aja håller med evelina iaf! du e sjuktduktig! lycka till med alla äpplen i fortsättningen!;)

och med allt det andra! :)

kram :)

2010-04-08 @ 17:01:36
URL: http://dinfetako.blogg.se/
Postat av: J

sv: så himla skönt! då är det bara köra vidare ett par dagar till alltså, det kommer ju gå kanon:) (och skinksalladen och barkis låter du bara bli okej?:D) är verkligen imponerad av att du håller dig till bara 3 äpplen per dag, för alltså visst jag skulle kunna klara mig på bara äpplen några dagar, men jag skulle säkerligen äta MINST 5, aldrig att jag skulle lyckas hålla mig till 3 så jag tycker du är riktigt stark och duktig kan jag säga!!



ja det är SÅÅÅÅ skönt att jag kommit ifrån frukosthetsen! så glad över det. tack och lov för det fina vårvädret och promenaderna helt enkelt:)



vad läskigt det lät förresten det där med att du plötsligt fick så ont i hjärtat..:S



stay strong babe!<3

2010-04-08 @ 21:30:27
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0