Dag 4 ?

Hmm jag vet inte hur jag ska göra denna helgen. Jag är sjukligt trött på äpplen hahah..
Funderade på att ha en "unna mig" dag idag eller nån dag denna helgen, men jag vet inte?
Vågen har ju varit otroooligt snäll mot mig nu efter denna veckan :D Visade 3,9 kg minus, sen i måndags, HERREGUD? Känns ju mer än underbart. Dom jävla äpplena hjälper ju..

Asså, en grej, jag har inte skrivit här vad jag väger & det droppar ibland in kommentarer & frågor om hur mycket jag väger osv. Anledningen till att jag inte skrivit ut det är att jag hatar siffran som jag är på. Inte NÅGON vet vad jag väger, utan jag håller det för mig själv. Men jag loovar att skriva ut min startvikt & den nuvarande vikt jag har vid det tillfället som jag är nöjd med mig själv :)

Men iaf, frågan är om jag ska äta idag eller inte. Vet att allt kommer ju inte förstöras bara för att jag äter idag, men det bär emot ändå.

Förresten vet ni vad jag gjorde inatt?? Usch det bär emot att skriva det.. men inatt när klockan var typ 2 så fick jag nån snedtändning & åt KAKOR, jävla idiot säger jag bara.. Gick in på toaletten & spydde efteråt, ännu mer usch. Ajaaaa. Vågen visade inte negativt, utan minus idag iaf, men det kändes riktigt äckligt & dumt.
Men men, det är bakom mig nu :)

Nu kurrar magen som in i helvete. Har bara ätit en dl hackat äpple än så länge.

Åh jag vet inte hur jag ska göra denna daaaag.. Vad ska jag göra?
PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ät! i alla fall minst en måltid! =)

2010-04-09 @ 17:00:00
Postat av: keepquite

- 3,9 kg???? fyyy fan vad duktig du är!!

2010-04-09 @ 18:34:16
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: J

ÅÅH DU SKÄMTAR MED MIG -3,9 KG!!! ja jag säger ju det, du är SJUKT duktig helt enkelt!! ojoj helt galet. dom där kakorna gjorde som sagt ingen skillnad, och tänk bara att du faktiskt stod emot både skinksalladen, barkis OCH chokladen.

nu är jag lite nyfiken på hur du gjorde idag, om du tog en "ätar-dag" eller inte. om du gjorde det så tycker jag absolut att du gjorde helt rätt. de senaste dagarna har du varit hur stark och duktig som helst och bara ätit några få äpplen så jag tror att en normaldag med mat kan vara väldigt välbehövlig, både psykiskt och fysiskt, och det känns som att just det att du fick en snedtändning inatt och åt visar att det kan behövas? för liksom då får du ju ny kraft och energi till att köra äppeldieten kanske 2-3 dagar till:)



sv: ja det känns väldigt skönt att dra ner på kaloriräknandet! för det där med att man kanske hetsar om man går över en viss siffra är ju heller inte alls bra, men förhoppningsvis slipper man det om man inte räknar. men det är ju inte lätt direkt, även om man försöker sluta så fortsätter det ju finnas där i huvudet fast lite mer dolt i bakhuvudet liksom. men man får försöka:)



eller hur det är supersnyggt! om man har fina revben som skymtar vill säga, men det har vi ju såklart snart;D

2010-04-09 @ 22:10:50
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: caspian

vågen visar ju alltid minus efter att man spyr? :p

2010-04-15 @ 09:36:34
URL: http://caspians.blogg.se/
Postat av: maria!

jag ska börja äta 3 äpplen om dagen jag med. nått det hjälper med är bantning OCH att det rensar kroppen väldigt snabbt!! :)

2011-01-27 @ 07:19:43
URL: http://marijaa.blogg.se/
Postat av: maria!

jag ska börja äta 3 äpplen om dagen jag med. nått det hjälper med är bantning OCH att det rensar kroppen väldigt snabbt!! :)

2011-01-27 @ 07:20:39
URL: http://marijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0