Dagens intag 1/4

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Middag:
Lax - 199 kcal
Avokado - 168 kcal
Broccoli - 10 kcal

Kvällsmat (?) :
Kaffe med mjölk - 11 kcal
Chokladkaka - 201 kcal

Totalt: 678 kcal

Ut:
Stallarbete 87 min + 349 kcal
Promenad 71 min +332 kcal

Allt som allt: - 3 kcal

Heeeeeellloooooo darlings!! Mitt internet krånglade igår, så det blev ju ingen uppdatering, men hade väl en helt okej dag.
& idag är också, helt okej? Lite fail med kakan, men vafan, det är sååå mycket bättre än vad det varit de senaste dagarna över huvudtaget. Har varit så sjukt orkeslös till allt vad detta heter. Men nu känner jag att jag börjar komma på rätt väg igen (hoppas).
Tror faktiskt mycket på att när man väl börjar äta massa onyttigt så mår inte kroppen bra av det & huvudet påverkas grovt mycket. Jag har mått sjukt dåligt & varit trött i hela kroppen nu när jag haft fail, & då blir man sjukt opeppad på allt, oavsett hur många thinspobilder man kollar på! ;) Så det är verkligen en ond cirkel man hamnar i, när man väl tillåter sig själv att äta skit..
Jag mår så jävla bra när jag äter BRA mat hela dagarna långa & när jag rör på mig som jag ska, när jag känner att jag går ner i vikt mer & mer för varje dag som går, DET är ett lyckorus som slår alla sockerkickar i världen.
Så nu jäklar.
Fast en sak som är lite oroande inför denna helgen, det är påsk. Wtf, jag ska på påskmiddag både fredag, lördag & söndag.. splittrad släkt you know.. Men men, får försöka göra det bästa av situationen :)

Varit dålig på att läsa era bloggar nu det sista, hur har ni det?? Hur gör ni nu under påskhelgen? :)


Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Okej! Då kör vi på det ! :D ja, eller hur. efter den här helgen kan man pusta ut igen. jag är typ på helspänn hela tiden nu :S

2010-04-02 @ 00:22:00
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: J

sv: jag känner likadant! först nå målvikten, sen kan jag ta tag i den där dubbelmoralen, haha.. ja precis koll kommer man ju fortsätta ha, men kaloriräknandet vill jag bli kvitt!



ja det blev några dagar off med mycket att göra men dagarna har flytit på fint och nu har jag uppdaterat igen!:D

och ja, bra mat + träning + viktnedgång är ett rus som slår aaaallt!



påskhelgen är jag också orolig för just nu. gräddig fet mat och massvis godis. har dock bara en påskmiddag att ta mig igenom, låter värre för dig som har TRE:S men jag satsar på att försöka komma undan med korv, köttbullar, ägg och sallad. vill verkligen INTE behöva äta jansson eller gräddomelett. utmaningen för mig ligger i att stå emot godiset sen.. åhh vet att det kommer bli så frutkansvärt svårt men vi får göra så bra ifrån oss som vi bara kan!! <3

2010-04-02 @ 11:22:22
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: keepquite

tre middagar? ååh, det kommer inte bli kul, men är det med samma människor? annars kanske du kan skylla på att då tröttnat på maten (iallafall den tredje middagen)och slipper då ta normal portion. <3

2010-04-02 @ 13:40:52
URL: http://keepquite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0