Facebookgrupper

Finns såå många sjuka & roliga grupper på facebook. En grupp som jag klickade in på förut var "Vi som inte hinner klart till Beach 2010". Sjukt roligt att läsa alla kommentarer haha. En del är glada som dom är, en del har ångest, haha. kolla bara på dessa kommentarerna:

"blir man nånsin klar? kommer alltid på ca en månad innan att "fan man skulle ju gymmat lite klart" "

"Ja, hur ska man hinna med allt?! :) Får lägga i högsta växeln nu..."

"Jag fattar inte att man (allefall jag) säger till sig själv att man ska ta tag i det imorgon eller nästa vecka men den där nästa veckan blir aldrig av ;P"

".....Står i Vassen i År igen....:0)"

"Det blir trångt i vassen i år ser jag:)"


"fan de e ju ändå fredag, tar de på måndag;) "


"Jag börjar imorgon............ -.-"


Då kom jag  & tänka på oss! Alla vi här som faktiskt gör något åt att vi är missnöjda, att vi verkligen har tagit tag i vårat "missnöje" & faktiskt kämpar mot målet som vi SKA nå! Vi har många med- & motgångar då & då, men vi reser oss alltid, det är det som är det viktiga.
Vi kommer inte ligga där i vassen i sommar & tänka att "fan varför har jag ätit som en kossa, varför har jag inte rört mer på mig, jag hatar min kropp" . Nej nej, vi kommer ligga på den soligaste platsen mitt på beachen & bara njuta av livet, den fina kroppen, sommarsolen, alla avundsjuka blickar & andra godsaker!
Man känner sig så stark, så var stolta babes! :)
Tjockisarna får trängas i vassen själva i sommar ;) STAY STRONG!


Kommentarer
Postat av: e

åååh bästa inlägget baby!!! ÄNTLIGEN hör vi inte hemma bland dem!!! ÄNTLIGEN! fan det är kul att alla pratar om det högt också, dom vill ju verkligen att alla andra ska göra samma sak, så dom inte behöver känna sig feta och ensamma. oj chips heheheh, ooops mjukglass extra large, hihi dags att gå till gymmet kanske? blablabl HAHAH tillåt oss skratta!



samtidigt är det hemskt. om man bortser från alla tankar om smala och snygga kroppar, så får man tänka på vad som sker INUTI kroppen när man slevar i sig glass och godis och fett. de som är unga fattar nog inte hur jävla lätt det är att blodet proppar sig när man håller på sådär.

iofs, det kan bli lite svältvarning på oss märker jag såklart, det är inte heller bra. men jag tycker ändå att majoriteten av oss fattar vad vi håller på med, och vi äter nyttigt!



.. haha ååh jag älskar ju ditt äppel-bloggande! :) äpple och curry låter inte så vidare gott hahha.

och skit i alla jävla kommentarer. jag kan förstå att folk kan bli skrämda och rädda av vårat sätt att tänka, men jo.. jag tycker ändå att du håller det på en mänsklig nivå. självklart är det dessutom avundsjuka inblandat.. vem FAN vill INTE gå ner typ 4 kg på fem dagar? eh... vakna liksom.



YES, nu lämnar vi plats att tjockisarna i vassen! ååh puss på dej, fortsätt såhär! du är aaawesome! <3

2010-04-16 @ 16:13:03
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Anonym

men seriöst, tror du själv att du kommer vara nöjd även om du går ner till den vikt du vill? Det tror inte jag!! Och jag tror tyvärr att det är ren inbillning att du kommer vara nöjd med din kropp och ligga och visa upp den så stolt på stranden. Är du en gång missnöjd med din kropp kommer du alltid hitta nya saker att störa dig på.

2010-04-16 @ 16:43:17
Postat av: Sanni

hahahah stööörsta idioten ovanför.. så vad vill du att hon ska göra? sluta med sin diet? hahaha fan vad avundsjuk du är bara för att hon klarar av detta bättre än du nånsin skulle. ha det fint i vassen i sommar "anonym" ;)



Du är jätteduktig, älskar inlägget! Keep on! <3

2010-04-16 @ 16:47:34
Postat av: Lola

Tjoho vad peppad jag blev av det där inlägget! Satt just och funderade på att fläska sönder ikväll men helskotta heller nu blir det max 1 kiwi :D

2010-04-16 @ 19:48:31
URL: http://bestrongstaystrong.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Sanni", nej jag har absolut inte sagt att hon ska sluta med sin diet? är du inte läskunnig kära du? jag tror bara helt enkelt inte att hon kommer vara nöjd även när hon når sitt mål, that´s it! vi får väl se hur stolt hon kommer va i sommar? eller alla andra som lever på äpplen och gud vet allt.. avundsjuk är jag absolut inte, jag talar av egna erfarenheter så nej, jag är inte avundsjuk. och med mina 43 kg behöver jag inte ligga i vassen i sommar. tack och hej.

2010-04-17 @ 10:10:34
Postat av: keepquite

åååh det är så rätt så. haha :)

sv; bilden ja!! åååh jag älskar den med, den kommer att komma fler gånger i bloggen. ;D

2010-04-17 @ 12:50:33
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: cherry

PEPP PEPP PEPP!! :D

2010-04-17 @ 13:41:44
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: J

sv: nej jag skulle heller inte vilja säga till någon hur mycket jag gått ner eller hur jag har gått till väga. skulle antagligen bara säga något i stil som det du sa att jag har rört mig lite mer och ätit lite mindre, försöka få det att låta som no big deal ungefär!



vad glad jag blev nu när jag läste det du skrev om fikat! "Unna dig lite utan att få ångest, du är såå duktig alltid :)<33" för jag åt nämligen några chokladbitar igår hos min kompis, men det känns helt okej nu:)



hahahah har också sett den där gruppen plus några andra liknande! och jag bara känner mig så jäkla stark och bra då:D visst dom kan ju strunta i att ta tag i det om dom vill då, ge upp och låta det vara för att sen ligga där och vara missnöjda och i smyg vara avundsjuk på oss som faktiskt hinner. ska vi starta en grupp som heter "vi som faktiskt hinner klart till beach 2010" eller?!:D daaaamn vad snygga vi kommer vara!

2010-04-17 @ 14:24:17
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: Lina

Anledningen till att dom inte har gjort något åt det är att dom kanske förstår att det finns viktigare saker än vikten vilket alla hetsare kommer lära sig med tiden.

2010-04-17 @ 14:50:40
URL: http://panil89.blogg.se/
Postat av: REBECKA

älskar det här inlägget, vadå bli peppad?!? :D

2010-04-17 @ 17:46:46
URL: http://rebeckasomfan.blogg.se/
Postat av: caspian

så jävla sant. <3

tror du att du hinner?

2010-04-18 @ 16:21:31
URL: http://caspians.blogg.se/
Postat av: ELINS VIKTBLOGG

Hahhaah vilka roliga grupper :)

2010-04-18 @ 23:36:16
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/
Postat av: fight for the "fit for fight"

åhh underbart inlägg och satan va duktig du är!!!!<3

2010-04-19 @ 16:05:43
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: I form nu

Jaaaaaa!! :)

2010-04-19 @ 17:21:06
URL: http://iformnu.blogg.se/
Postat av: b

Haha, kul att läsa alla kommentarer, speciellt när man vet att det faktiskt inte gäller en själv för en gångs skull:-]

2010-04-20 @ 14:22:02
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känns skönt att man inte har börjat hetsa precis i sista sekunden för en gångs skull, har alltid varit så typiskt mig att börja hetsa några veckor innan! Men hoppas verkligen att man blir nöjd när man når målet och inte blir en sån person som ALLTID ska hetsa om vikten eller något annat och aldrig blir nöjd! Jag kan erkänna att jag är orolig för det, och lite orolig att det ska kännas lite tomt när man inte har det där viktmålet att sträva efter.. oj, blev inte värst pepp det här, jag är ju egentligen riktigt pepp idag! Beach 2010!! =D

2010-04-20 @ 21:03:13
URL: http://thehardbody.blogg.se/
Postat av: cro

shiiiiiiiiiiiiiiet, jag har just suttit och kollat precis samma saker, samma grupp, samma face! Coolt! :D känns helt otroligt. Världen är liten som man brukar säga ;D kram!!

2010-04-20 @ 23:11:11
URL: http://vissadagar.blogg.se/
Postat av: anna

jävlar vilket peppande inlägg darling!

skitbra.

varför har du inte uppdaterat på ett par dagar?

du har väl inte svimmat eller något? blir orolig :(

2010-04-21 @ 08:38:42
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0