Påskhelgen har startat..

Denna helgen så kommer jag inte att skriva ut dagens in-& uttag här. Just eftersom att denna helgen är som en enda stor måltid, fyfan. Varför måste alla högtider förknippas med massa mat & godis ? Stor fråga..
Aja, idag så har jag varit på påsklunch. Försökte att inte äta så mycket, men det är svååårt när alla sitter & frågar om man inte ska ta lite mer, blablabla.. så det blir svårt denna helgen. Imorgon är det nämligen en till påskmiddag & den sista (förhoppningsvis!!!) är på söndag. fyyyy jag orkar inte med mat hela dagarna.. ajaa

På måndag sätter jag & Latzia igång med äpplediet från måndag till fredag! 1-5 äpplen om dagen. Jag kommer lägga till kaffe, kanske lite pepsi max & cigg, inget mer :) Nån mer som är på? =)
Kommer kännas suuuperskönt efter denna helgen som bara består av mat, mat & mat.. Kommer må finfint med liten rening av kroppen, många kalorier som förbränns under dagarna & det kommer bli toppen!
Har ju lov nu också, så på måndag drar allt verkligen igång ordentligt! =)

Hoppas ni har en fin helg & har det så bra det går på matfronten. Failar ni - GLÖM det på måndag, det är fullt förståeligt att man blir iproppad massa mat pga att man inte orkar tjaffsa emot släkt & familj som undrar varför man inte ska ta några extra köttbullar, sill osv. Det är nästan det jobbigaste att behöva tjaffsa med föräldrar & släkt än att stå emot själva maten.
Men som sagt, måndag är en bättre fortsättning på livet, på många sätt :)
(Tänk på att nästa stora mat-träff  är inte förrän vid midsommar!! eller studenten då..;) )

PUSS !



Kommentarer
Postat av: latzia

sv: ja, vi får göra det! bra inlägg, ska också göra ett och fråga om någon annan vill vara med. Måste gå och köpa äpplen! hahah! :D

Längtar verkligen tills på måndag. Vill att veckan ska börja NU. men det är omöjligt just nu. ÖHHÖ. <3

2010-04-03 @ 00:54:39
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: h!

jag e med ! ;D;O

haha måste köpa massa äpplen jag med :D

2010-04-03 @ 01:42:04
URL: http://dinfetako.blogg.se/
Postat av: keepquite

haha åååh vad skönt att du kände igen dig. inte bara jag som känner mig egotrippad då ;D men precis, ska jag bli tjock kan de väl också bli det .. :P

angående ditt inlägg så håller jag med om att man kan inte stå emot (utan att de verkar misstänksamt) släktens tjatande om att ta mer mat. på måndag stryker vi denna här helgen ur minnet :) <3<3

2010-04-03 @ 10:19:48
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: skinny

på måndag tar vi nya tag :) <3

2010-04-03 @ 14:38:44
URL: http://skinnyfeelsgood.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh tack tack för underbar kommentar, älskling!! jo jag vägde ju mig då i torsdags. 68 kg (66,8 senast jag vägde mig, för en månad sen). men så fick jag jävla mens och är jättesvullen nu, så jag skyller på det.



har ätit som en häst i påsk. nu är det goodbye. ska bli bästis med mina älskade naturdietpulverpåsar (haha) fr.o.m. imorgon, jag längtar faktiskt. kanske kan jag testa att ha en äppeldag också. borde bli extra gott om man äter dem i små klyftor.



håll oss uppdaterade :) NU KÖR VI RARING!!!

2010-04-04 @ 22:23:44
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: HB

heja dig! ♥ hade gärna hängt med på en äppeldiet... men tyvärr är det fullt hus här och familjemiddagar varje kväll =/ stay strong!

2010-04-05 @ 19:54:27
URL: http://hideousbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0