Award..?

Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

Jag fick denna av cherry ! =)

1. Jag är bara 160cm lång, eller kort kanske man ska säga!
2. Är till viss del perfektionist. Gör jag något så går jag in för det till 110% & vägrar att misslyckas.
3. Jag har hållt på med hästar i ca 11 år & har två egna hästar.
4. Var sockerberoende en lång tid innan nyår, men som nu verkar ha släppt som tur är :)
5. Missbrukar speglar, måste alltid ha en med mig, går jag förbi en så kollar jag alltid, finns det ett skyltfönster så är det jag som tittar på ytan så att jag kan se mig själv, sen kommer jag på att det står nån där inne & kolllar tillbaka på mig haha, faaaail. Även om jag inte alltid gillar det jag ser alltid, så försöker jag alltid hitta vinklar om hur jag vill se ut hela tiden, stå & dra in magen osv.. usch.
6. Bryr mig alldeles för mycket om vad vissa andra tycker om mig, tyvärr.
7. Har inte druckit en endaste droppe alkohol på hela 2010, visserligen bara en månad men bättre än innan då jag var ute & svirade så gott som varje helg & hade alldeles för händelserika nätter.. hahah. Men nån alkohol för mig blir det inte nu på några veckor! Eller månader..? Sjukt onödiga kalorier :S

Sen verkar det som att alla redan har fått en sånhär..?
Så jag utmanar ALLA som läser detta ;) Sätt fart!

Kommentarer
Postat av: emma

Åhh tack så jätte mycket!! :D

2010-02-05 @ 08:12:09
URL: http://finewithoutsugar.blogg.se/
Postat av: elli

Sv: Åh tack för tipset, ska prova att göra en sån sallad ngn gång :D Ta hand om dig <3

2010-02-05 @ 12:56:33
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: elli

Sv: Tack återigen för tip :) Kanske provar redan ikväll, vi får se vad övriga familjen har tänk om middagen ;)



Bra, då blir detta en fail-fri helg! We can dooo it! <3

2010-02-05 @ 14:31:18
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: ja verkligen, och inte bara två utan i tio veckor! ! ska bli helt underbart :)

2010-02-05 @ 14:57:45
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0