Dagens intag 11/2

Frukost:
Fiberhavregrynsgröt, med kanel - 130 kcal
Ett skivat äpple med kanel - 30 kcal

Lunch:
Tomatsoppa - 90 kcal
Vitlök - 16 kcal
Broccoli - 12 kcal

Middag:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Kvällsmat:

Ett skivat äpple med kanel - 62 kcal
1 stor morot - 68 kcal

Totalt kaloriintag: 497 kcal

Ut: Simning - 500 kcal


Gick nääästan minus idag. 3 ynka kcal blev det som slutresultat för dagen ;p
Det känns bra! Men samtidigt så blev det lite dåligt med mat idag igen tyvärr. 
Har ingen fantasi kvar till bra mat! Eller ah, orkar inte göra nåt bra.. Så det blev ju soppa idag igen.
Middagen.. yoghurt? inte direkt nån middag, men det ser fint ut på pappret att ha gått nästan plus minus noll i kaloriintaget.

Känner redan nu att jag är väldigt yr & tung i huvudet. Huvudvärk.
Men men, ska dricka massa vatten nu & ta en alvedon så får vi se sen :)
Hur har ni haft det idag? :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv. Knät är nästan återställt. Inte ritkigt 100 ännu, men på god väg. Så kan nästan träna som vanligt igen. Får dock hoppa joggingen :)



Duktig du varit idag !

2010-02-11 @ 21:53:43
URL: http://sjuttonkilo.blogg.se/
Postat av: Josefine

ÅH! vad duktig du är...

Jag var jätteduktig igår, blev bara 450 kcal..

men IDAG blev det en fet jävla godispåse på dagen OVANPÅ ett mellis och en stor middag :(

Fan vet inte hur jag ska kunna lyckas igen......lyckades komma ner till 40kg för ett halvår sedan....nu är jag dessvärre uppe på min startvikt igen.....:(

jag funderar på om jag ska starta med naturdiet....tror du det kan va nåt? eller har du nåt annat tips?

2010-02-11 @ 22:03:50
URL: http://juicydreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja verkligen, det känns jätte skönt. Känt som att jag aldrig skulle komma dit,men nu är jag där :D <3

-



Herregud vad duktig du har varit idag,jag önskar jag också vågade ta mig till simhallen och simma. Men är så rädd att någon man känner eller vet vem det är är där, sen så är det inte så värst kul att visa sig bara i badkläder :(

Plus att jag inte fattar när man får simma där och när bara barn får vara där? xD

Eller ja, kanske jag som har missuppfattat det hela, man måste väl få simma där alla tider som badhuset har öppet (:



Hoppas du känner dig bättre i morgon :( <3

2010-02-11 @ 22:04:50
URL: http://finewithoutsugar.blogg.se/
Postat av: elli

Det är ju skitbra, duktig du är! <3

2010-02-11 @ 23:16:32
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: e

åh vad du är duktig som får i dig så mycket bra mat! (inte betoning på "mycket" där, haha det kan tolkas fel. men du får i dig mat regelbundet och lär hålla förbränningen igång!!! :D )

aerobicen var väl helt okej haha, tycker det ser så löjligt ut (trots att jag älskar att dansa och verkligen lever ut i alla stora, galna steg när jag väl gör det..) dans är bättre :) men jag svettades som tretusen grisar, så det blev ett bra jobb ;)



tack för omtanken också. vi får hålla tummarna att den här skiten löser sig <3



.. och att din huvudvärk har försvunnit nu!

STAAAAY STROOONG!!!

2010-02-12 @ 09:26:31
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Ja igår var det verkligen inte roligt, idag är det mycket bättre fast det gör fortfarande skit ont när jag kissar :(

2010-02-12 @ 10:00:21
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: J

sv: ja det är tveklöst bäst motivation! hehe tack:)



jäklar vilken bra dag du har haft!:D och du jag är likadan när det gäller att äta varierat, det blir i princip samma saker varje dag. har några "standardmåltider" som jag växlar mellan med några få undantag typ. fast tycker det är rätt smidigt så!:)



men du, det blir väl minus? -500 + 497 blir ju -3;) inte för att det blir nån skillnad egentligen mot +3 men ändå:D fortsätt lika bra heela helgen nu!:)

2010-02-12 @ 14:02:01
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du medveten om att man förbränner ca 30 kcal per kilo man väger en dag då man inte tränar, eller ens rör på sig? Alltså om man väger 60 kg förbränner man 1800 kcal(60x30)!

Sluta ät så lite, det är inte bra för dig. Du är sjuk, sök hjälp och lev livet istället! Det är du värd :)

2010-02-12 @ 23:29:27
Postat av: p

gud vad du är duktig!!!!!! <3

2010-02-18 @ 20:38:01
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0