Dagens intag 24/2

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Lunch:
Bulgur - 123 kcal
Nötfärs - 52 kcal
Champinjoner - 3 kcal
Avokado - 98 kcal

Mellanmål:
Kaffe med mjölk - 9 kcal

Middag:
20 g kallrökt lax - 42 kcal
Minikeso - 36 kcal
Avokado - 130 kcal
Linfrön - 0 kcal (?)

Övrigt:
Popcorn - 87 kcal
Mörk choklad - 90 kcal

Totalt: 759 kcal

Ut:
Powerwalk på 20 minuter (haha) + 98 kcal

Allt som allt: 661kcal

Bra dag, om man jämnför med dagarna jag har bakom mig ;) Mamma tvingade i mig popcornen & lite choklad, hon hade gjort iordning så fint, så ville inte tacka nej till det. Men det gjorde inte direkt så mycket. Intaget blev lagom ändå :)
Dåligt med träning blev det iaf, ska göra lite på abslidern strax bara för det.
Men imorgon kommer det bli mycket bätte, det vet jag!
Hoppas ni haft en bra dag? :)



Kommentarer
Postat av: e

naaw tack hjärtat, lovar att njuta av new york. ska äta en cupcake för dej där ;)



gud vad duktig du är! och söt mamma hihi. du är så duktig som kör med abslider. jag typ svimmar bara jag ser en sån. haha. hittar inte rätta knycket :D

puss kram stay strong <3

2010-02-25 @ 16:09:08
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Li.

TACK TACK TACK FÖR ALL PUSHNING!!!! det betyder verkligen jätte mycket, och vi ska lyckas!!



stay strong. snart intar vi snygga slimade brudar stranden! se framåt! <3

2010-02-25 @ 18:23:06
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: J

sv: kämpaglöden kommer komma tillbaka, utan tvekan! frågan är bara när, men troligtvis väldigt snart:D

eller hur, vi bara SKA vara det! tänk att gå runt i sommar helt missnöjd och tänka "om jag bara hade uthärdat dom där träningstimmarna varje vecka...om jag bara hade ansträngt mig lite mer...då hade jag varit smal och lycklig nu...gud vad jag ångrar mig..." NEJ så ska det verkligen inte vara! vi lyckas, jag vet att vi gör det för vi vet ju att det här är värt att kämpa för!



och nej, popcornen och chokladen gör ingenting alls:) grymt bra matintag i vilket fall som helst, intaget blev absolut lagom!

2010-02-25 @ 21:27:29
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: evelina

Men jag vill väl med bo i göteborg;) eller varje gång jag är där för att shoppa (kan ge dig kvällens skratt) i Jönköping har vi inte ex, zara, mango, eller tusen andra affärer vi har inte ens smink från mac och heller inga nagellack från essie

(nu har jag beklagat mig haha;)

- Men tycker iaf att man mår sådär bra i götet, man mår topppppen för hur mysigt det är. Men sen så ser man alla söta tjejer som springer runt med sina små kroppar och sina extremt fina stilar/kläder då mår man fan piss hahah;);)



Men snart så syns inte dom, försvinner bort helt osynliga. Kvar står du å jag:):)<3 hetare än hela vs armén.

2010-02-25 @ 22:43:05
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0