Dagens intag 25/2

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 121 kcal

Lunch:

Kassler - 53 kcal
Minikeso - 58 kcal
1 tomat - 17 kcal

Middag:
Hamburgare - 218 kcal
Pommes frites - 307 kcal
Cocosboll - 206 kcal

Övrigt:
Dietorelle - 67 kcal

Totalt: 1047 kcal

Ut:
Städning 70 minuter + 295 kcal
Stallarbete 80 minuter + 350 kcal
Promenad + 98 kcal

Allt som allt: 304 kcal

Skötte allt sååå bra hela förmiddagen, sen kommer mamma hem med fettomat & jag var tvungen att äta det som alla andra åt, så aaah.. Skäms för att säga det, men efter att jag ätit den stora, äckliga hamburgaren, dom drypande, fettiga pommes fritesen  & den jäkla cocosbollen så fick jag sån ångest, min mage var såå uppsvälld & det kändes som jag skulle svimma. Fick sån huvudvärk pga sockerkicken.  Så jag gick & spydde upp allt, FÖRLÅT! Vet att det är såå dåligt att göra det, men usch vad jag mådde dåligt..
Men men, nu efter att mamma såg hur dåligt jag mådde rent fysiskt efter att jag ätit så vet hon nog om att jag inte vill ha sånt hädanefter!

Utöver den lilla incidenten så var det ett jävligt bra in- & uttag! Så jag får känna mig lite stolt över det istället för att tänka på hur äcklig jag var som gjorde som jag gjorde..


Kommentarer
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

vadå, tyckte din mamma om att du spydde? :s

2010-03-02 @ 19:37:05
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0