Dagens intag 5/1

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Lunch:

Grillad kyckling - 190 kcal
2 msk potatissallad - 60 kcal
Gurka - 3 kcal
Tomat - 7 kcal

Mellanmål 1:
Kaffe med mjölk - 8 kcal
20 g kexchoklad - 103 kcal

Middag:
Räkor - 84 kcal
Gurka - 4 kcal
Tomat - 14 kcal

Kvällsmat:

Kaffe med mjölk - 14 kcal

Totalt: 576 kcal

Sen har jag utfört yoga i 30 minuter & tränat 100 gånger (eller vad ska man säga?) på abslidern.
Så då förbrände jag 158 kcal.

Så det blev 418 kcal idag.

Nöjd! Gjorde inget att jag tog den lilla lilla kexchokladen, åt ju så bra utöver den så :)

Trots att jag ätit relativt bra de senaste dagarna så känner jag mig riktigt uppsvälld :S
Tänker därför inte ställa mig på vågen imorgon, utan det blir på söndag morgon!
Har inte vägt mig sen i fredags, fattar inte hur jag klarat hålla mig borta från den såhär länge.
Jag är fasen nervös inför vägningen. Tänk om jag står helt still??
Då kommer jag bli riktigt depp..
Men nu ska jag inte vara negativ, får bara hoppas att jag har gått ner :)

Imorgon blir det iaf motion hela dagen!
Nu ska jag lägga mig & kolla på film, orkar inget mer, är helt slut i hela kroppen av nån anledning. :S

Ha en fortsatt bra kväll alla fina, stay strong ♥


Kommentarer
Postat av: fight for the "fit for fight"

sv. jamen VERKLIGEN, skulle man se ut som henne skulle man vara RIKTIGT lycklig ;)



jag har glömt den nu.. det peppade mig till att planera min dag imorgon noggrant och jag SKA klara att hålla den!!

vilken bra dag du fått till, DUKTIG! <3



stay strong!

2010-02-05 @ 22:10:55
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: e

wow, duktig tjej du är!! fortsätt så! håller tummarna för att vågjäveln är snäll mot dig på söndag!



och jag är fortfarande chockad haha, över att jag inte fick mer socker/hets-sug efter den där satans semlan.. men det känns grymt skönt, ett stort framsteg!



trevlig härlig helg på dig! stay strong! <3

2010-02-05 @ 23:10:56
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: elli

du är så duktig!

2010-02-06 @ 00:02:48
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: hahah ja det sög, vem vill se helgens ragg på gymmet. INGEN! det krävdes många tankar för att inte plocka lösgodis;) Ha en toooppen lördag<3

2010-02-06 @ 12:26:15
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

oooj någon har varit duktig:D deeet går bra nu!



haha ja på gymmet känner man sig inte det hetaste;) dagen har varit kanon hoppas på en ännu bättre imorgon, hon själv?

sv: Tack:) jag med, hur ska krig sluta om alla ska hata varandra.

Ha en toppen lördags kväll, <3 stay strong

2010-02-06 @ 23:14:20
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0