Great night!

Älskade ni! Jag hade sååå kul igår & verkligen en toppenkväll!
Åt inte så mycket under dagen, tänkte på kvällen & alla flytande kalorier.. sen så hade jag knappt tid att äta, så det blev bara lite fil & sen kassler haha, toppen ju!

Men jag ska väl inte sitta här & leka duktig. Fick i mig waaaay to much alkohol igår, som vanligt! Tequilashottar, lakritsshottar, redbull/vodka, cider, vodka med sprite zero, vodka med powerking.. åh herregud vad det vände sig i magen när jag skrev den raden hahah.

Hade så sjukt roligt så jag tänker inte ens ha ångest för alla kalorier.
Det roligaste var ju att jag träffade på ett gammal ragg som är världens snyggaste, drygaste människa. :(   Men damn så nice han är, fast, been there done that;) hahah oops.

En grej som jag kunde skippat, FYLLEMATEN. Det är fan det värsta med att vara ute, att när man ska hem så är man så jäävla hungrig så det är inte sant. Blev en hamburgare.. fast sen efter att jag ramlat hem vid halv 4 så gick jag dirr till badrummet & stoppade fingrarna i halsen. Fyfan vad äckligt. Andra gången på två dagar jag gör det, USCH. Men denna gången så var det väl ändå lite förståeligt. Jag menar, all sprit som tumlade runt i min mage tillsammans me en hamburgare, usch?

Nu mår man väl som man förtjänar, hah, helt värt. Blir ingen bakismat idag inte! När jag vaknade förut så åt jag mina 2 dl lättyoghurt med kanel som vanligt, vilken bakismat va? haha. det gillas.

Nu ska jag läsa era bloggar & svara på era fina kommentarer, LOVE!♥


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: ja vi har pratat jätte länge och han lovar att han inte behöva dricka alkohol. Så nu känns det väl bättre.



hahaha ja i dimman så känner man sig ju snyggast i världen;)<3 inget kan stoppa en haha. Men kul att man är super sugen idag trots att man failade igår- wihoo suuuper kul- NOT! hahaha faan! har inte käkat något än och jag tänker på fetmat= fetkropp buhuuu:( looosergirl varför heter jag inte så på bloggen;);)

2010-02-27 @ 15:15:00
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: sara

hej, jag undrar en sak. hur lång är du och hur mycket väger du? och hur mycket har du gått ner hittills?:)

2010-02-27 @ 20:12:58
Postat av: Li.

nu är man tillbaka i verkligheten igen baby<3 -. tack för dina fina ord, det kändes verkligen bra att komma hem och se att man inte är bortglömd<3<3 .



ÅT IMORSE (PINSAMT ATT SÄGA DET) men jag var nog duktigare än jag trodde iaf.. :/ trots att man åt mer än vad man egentligen borde:/ men imorgon är en ny vecka.. o då ska vi kämpa gumman!! NU SER JAG BARA LJUSET.. ÄTIT UPP MIG NU I HELGEN NU ÄR DET BARA ATT TRÄNA BORT DET IGEN!:(



STAY STRONG BABY!!!

2010-02-28 @ 15:03:09
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Ja jag trycker det med, dom symboliserar så många olika saker :) visst, så sjukt irriterande :(



Vad kul att du hade det kul :D! mindre kul med fyllematen, MEN ny vecka imorn och du dansade säker så myckeet innan så du förbrände innan ;) Stay strong babe <3

2010-02-28 @ 17:14:54
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: s

äh! skit i alcoholen! man måste la få leva lite :D hoppas det går bra för dig :) kraam

2010-03-01 @ 08:22:34
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: b

Sv; Oja, det var helt underbart! Åh, lyllos. Detta var min första gång efter deras comeback och det där, men absolut inte sista;-)



Härligt att du fick en toppenkväll, såna behövs!<3

2010-03-01 @ 10:36:23
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: J

sv: härligt att höra!! jag hade också en sjukt rolig kväll:D du gör helt rätt i att inte tänka på alla flytande kcal, man måste få ha lyckoruskvällar också, det är värt det!



åh fyllematen är verkligen VÄRST. det blev inget sånt för mig denna gång tack och lov men det finns ju oräkneliga kvällar då jag fått i mig helt orimliga mängder mat på fyllan.. men jag måste säga att du är jäkligt bra som skippar allt vad bakismat heter och äter precis som du brukar! för det är inte alltid det lättaste, så det ska du ha cred för:D

2010-03-01 @ 14:41:20
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

en hamburgare är väl bara ca 150 kcal?

2010-03-05 @ 16:28:55
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0