Mhm!

Heej snyggingar!
Idag har jag jobbat heeeela dagen lång, från 07:30-16:00. & detta betyder att jag har GÅTT hela dagen, från hus till hus, fram & tillbaka, hit & dit. Så jag har fan träningsvärk i benen hahah. Verkligen varit igång hela dagen lång.

& i personalrummet så var det en som hade bakat världens stööörsta (& fetaste?!) tårta. Harreguud.. Vanlig tårtbotten, blåbär, vit choklad, grädde, ah fan vet vad det var i den mer. Var iaf vääärldens kaloribomb. Kände redan då hur ångesten greppade tag i mig när jag funderade på om jag skulle ta eller inte, hela dagen flashade förbi mina ögon & jag undrade hur jag skulle kompensera upp för denna fettma.. Men tog jag något? Nej! ♥ Kände mig såå stolt!
Sen vågade jag inte ta heller, för det har börjat världens lammkött på jobbet.. Så sjukt snygg så jag dööör, världens finaste ögon, såå gröna & intensiva. 1 år yngre än mig & jag hade inteee bangat.. mh, mh, mhmm.. hahah. Nä, det jag ville komma till var att jag inte ville äta för det kändes sååå fett & det kändes pinsamt att sitta där med kaloribomben i munnen & mannen med världens finaste ögon framför mig, kunde inte med att sitta & trycka i mig tårta då, fan heller, nejtack! Så tack för det ;)

Maten idag.. ah vad ska jag säga? Skötte det så jävla bra fram tills nu ikväll.
fuck my life vad jag failade.
Chips flög in i munnen, en kexchoklad simmar ÅTERIGEN runt i min mage & fan vet vad.
Aja. Tror inte att kaloriintaget blev så högt idag ändå eftersom jag rört på mig så mycket idag, med promenader, abslidern, utfall osv.
Men jag tänker inte lägga upp någon "Dagens intag" idag, kommer bara bli irriterad på mig själv när jag ser det här, allt är superbra & kalorisnålt på förmiddagen, sen kommer äckelkvällen med skyhöga siffror, så nää.
Tar en ny dag imorgon, varit många såna nu.. ha-ha. men jobb imorgon också, så det kan bara bli bättre ;)

Nu är jag så trött så jag dör. Ska läsa era fina bloggar, svara på kommentarer, för att sen röka & slänga mig i sängen & kolla på en film!

HA EN BRA DAG IMORGON NU! NI ÄR BÄÄÄST! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh tack för kommentaren. känns skönt att inte vara ensam om de jobbiga tankarna. jag älskar mat alldeles för mycket för att kunna svälta:) som du säger, det leder ju bara till mongo-hets!



åååh haha älskar ditt blogginlägg!! känner igen mig så mycket hahaha! på mitt gamla jobb så var det ofta en massa tårtor och bullar i fikarummet.. och jag kunde absolut inte äta om snyggingen nr 1 var i närheten, noo way! haha, sjukt bra som hjälp faktiskt.. (och där har vi det igen.. det är ju inte att svälta, utan det är att vara hälosam och undvika hets.. så tack, alla snygga kollegor!).



haha fortsätt att uppdatera om lammköttet!! världens bästa spänning i vardagen! hade fan aldrig pallat mitt nuvarande jobb om jag inte hade "mina" snygga killar att vila ögonen på ;)



sjuuuukt bra att du inte tog tårtan på jobbet! du failade sen, men det lägger vi inte mer energi på. tårtan på jobbet hade plussat på äännu mer på intaget, så... starkt jobbat, tjejen!



imorgon är det en ny dag, tjohoo! stay strong <3

2010-02-17 @ 22:51:08
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: elli

sv: tack men du som är duktig! självdiciplinen jobbar jag på ;) take care <3

2010-02-18 @ 08:54:21
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara undrar, hur gammal är du? :)

2010-02-18 @ 10:04:16
Postat av: Johanna

Bra att du inte åt nån, samma sak på mitt jobb, bjuds ofta på bullar kakor godis och sånt. men det e bara att vara stark och stå i mot, och smygtitta på den fina kollegan, som man inte vill vara fet inför <3

2010-02-18 @ 10:26:31
URL: http://nertill43kilo.blogspot.com
Postat av: simone

riktigt fint foto :D

2010-02-18 @ 12:51:41
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: s

duktigt att du inte tog av tårtan :) Killar kan fan vara den bästa thinspon iblan. Haha borde inte vara så! jag tror inte det gjorde något att du åt det där :)

2010-02-18 @ 13:09:00
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad duktig du var som lät bli tårtan! :D Haha ibland är det bra med snygga killar på samma jobb... ;) Det du åt på kvällen gör nog inget, du kompenserade det säkert med allt du gick på dagen! :)

2010-02-18 @ 14:29:30
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: J

mums på lammkött haha! finns inget bättre än att ha snygga killar i närheten av godsaker, för då är det lätt att säga NEEEEJ tack! skitbra att du lät bli tårtan:)



och du, precis som du skrev till mig att när man räknar ut allt man förbränt under dagen så vips blir intaget jättemycket mindre, det kan du verkligen applicera på din dag idag! (eller ja du skrev iochförsig inlägget igår men du fattar:) och med det menar jag att även om du åt mycket på kvällen så har du gjort av med en jäkla massa kcal på jobbet:)



hoppas du har haft en bra dag idag!<3

2010-02-18 @ 21:05:33
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: elli

Fasiken vad imponerad jag blev av att du motstod tåran alltså >.< Take care <3

2010-02-19 @ 10:37:01
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpper man vågar? snälla svara:)

2010-02-20 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0