Nu är jag positiv igen!

Tjoo brudar!
Nu har jag bestämt mig för att försöka sluta klaga i denna bloggen, & om jag ska göra det, så betyder det att jag inte får faila nåååt! Så det ska jag verkligen, verkligen köra på nu, börjar med denna veckan.
Dagen än så länge har gått bra, & så ska den förbli :)

& hör på detta då..!
På torsdag ska jag åka till simbadet tidigt på morgonen & SIMMA. Hör ni eller??! Jag HATAR att visa mig i bikini offentligt, så vad har flugit i mig?? haha. Nä men, jag läste att om man simmar i en timme så förbränner man  505 kcal! & det är ju galet bra! Så jag ska faktiskt göra det. Åker dit tidigt på morgonen så är det inte så mycket folk där, hoppas jag...
ojojoj vad har jag gett mig in på, haha...

Men nu ska jag kolla på lite bilder i min fettomapp (haha), för att sen göra en god & nyttig middag!


Kommentarer
Postat av: J

tycker det är starkt gjort av dig att åka och simma!! jag bor typ 10 min promenad ifrån en simhall och har funderat flera gånger på att gå dit någon folktom morgon, men det tar verkligen emot.. så tummen upp för dig, iväg och bränn bort dom där 505 kalorierna på torsdag!:D

2010-02-10 @ 00:14:40
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: cherry

åh jag vill också kunna simma, fan att man ska ha fobi för vatten :(!

2010-02-10 @ 14:06:19
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0