The big NO-NO

Allt som är "förbjudet" vill jag äta. allt allt allt.

Har varit sugen på choklad heeeeela dagen lång.
Svenska lantchips, fiffan så gott det hade varit.
Subway, ÅH jag skulle kunna döda för en sub.


Varför får jag alltid såna här söndags-cravings?

Söndagar är meningen att det ska vara en lugn dag för mig.
På söndagar har jag mitt enda möte med vågen på hela veckan,
& då är det meningen att jag ska gå runt i ett lyckorus hela dagen,
bara för att jag gått ner & känner mig fräsch.
Men nejnej, denna dagen blir jag istället besviken på mig själv,
för att jag bara gått ner 1,4 kg på 9 dagar?
Egentligen är det inte dåligt, verkligen inte..

Men men, det har vart en dålig & tråkig dag, känner mig onyttig & vill ha choklad.


Kommentarer
Postat av: therese

finns att köpa på ica, hälsokostaffärer och jag köpte mina på hälsomässan =)

2010-02-07 @ 20:38:53
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: fight for the "fit for fight"

sv. cheer up, du är ju så jäkla duktig och har gått ner!! inte vara besviken, fast jag vet hur det känns, och chokladsug är nog det värsta av sugen - stay strong!<3



jag har redan failat idag, men tvingat mig själv att glömma det, den här veckan kommer bli grym - har vi en deal? ;)<3

2010-02-07 @ 20:51:02
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: elli

Jag är likadan på söndagar! Men tänk på målet, tänk på sommaren - vi ska ju vara smala då! One moment on the lips, forever on the hips. Take care <3

2010-02-07 @ 21:34:38
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: e

guuud jag har exakt samma känsla och sockersug idag! dagdrömt om seven eleven, kladdkakor, glass.. aah fy fan, har varit nära, flera gånger, att gå bort till ica. men har klarat mig. klockan är 22 nu och alla matbutiker stänger. jag är fortfarande sjuke-sugen. har inte varit lätt att peppas idag heller, har stirrat mig blind på thinspo och typ top model på youtube.. inte ens det kunde stoppa mig från att fantisera om choklad..



nej kanske bäst att ta en lång natt för sömn, och vakna med lite kämparglöd imorgon haha!



och TAAAAAACK för världens finaste kommentar, jag blir så vansinnigt lycklig och glad, gud vad det värmer!!! kram och godnatt, stay strong! <3

2010-02-07 @ 22:03:16
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jättefin blogg:) tränar du mycket för att gå ner i vikt eller äter du typ bara lite?

2010-02-11 @ 18:38:22
URL: http://manssonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0