Tvungen att skriva av mig..

Usch. Jag har så sjukt mycket att göra nu, så jag håller på att gå under.
Är så otroligt trött i hela min kropp & min hjärna går på högvarv bara för att jag hela tiden tänker på allt jag har att göra.

Denna bloggen blir som en sorts avlastning. Eftersom att det just nu känns som om matintaget är det enda jag kan kontrollera helt själv & göra på bästa sätt.

Jag har ett halvår kvar i skolan, en miljon uppgifter att göra, projektarbete, hur ska jag klara av detta?
Sen har jag mina två fina hästar på det, man ska orka ta sig ut varje dag & prestera bäst, även där.

Många dagar får jag kortslutning som bara slutar i att jag sitter hemma & skiter i skolan, sitter hemma & räknar mina kalorier, tränar & försöker klara av åtminstone detta. För just nu så känns det rätt värdelöst annars.

Usch.

Kommentarer
Postat av: b

Ta en dag i helgen och bara koppla av, lägg dig i badet, häll i badbubbel och gör sedan lite tjejpyssel. Lägg ansiktsmask, fixa naglarna eller vad nu tycker om att göra. Jag tycker att det är jätteskönt, man känner sig som en ny person. Nästan. Kämpa på sötnos!<3

2010-02-10 @ 18:22:02
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: det ska jag! :)

2010-02-10 @ 20:05:59
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: s

skolan sugeer -.-

2010-02-10 @ 20:34:03
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: fight for the "fit for fight"

fyfan, känner igen det där såväl, har också apmycket i skolan, dock inte sista året. Och tre hundar på elit / SM - nivå i lydnad som ska stimuleras, tränas och hållas i form inför tävlingssäsong. Jag känner precis som du, jag skiter smått i skolan, försöker klara av det här med maten/träningen, ha kontroll över det.

Men mina hundar kommer dock alltid först - som tur är innebär dem ju en massor av motion! :)



jag har fan inga bra tips how to deal with it, försöker komma på hur jag själv ska göra det - återkommer om jag får en snilleblixt :D

stay strong, fina du <3

2010-02-10 @ 20:41:50
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: J

all press, all prestationsångest och plus all viktångest, förstår att det inte är lätt så just nu är jag ändå rätt glad över att inte gå i skolan längre. vissa dagar blir man liksom tvungen att skita i skolan för att orka med allt med maten/träningen, så hade jag det också ibland.. har dock inget tips vad man kan göra åt det:/ men fortsätt kämpa helt enkelt<3 tycker dessutom att ditt resultat med -0,8 kg sen i söndags är superbra, och du ska ABSOLUT vara nöjd:) du fixar ju det här hur bra som helst! och det kommer gå kanonbra att simma imorgon, du bland alla gamlingarna;D



sv: tack så hemskt mycket! blir alltid lika glad av uppmuntrande kommentarer:)

2010-02-10 @ 21:38:40
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0