Varning för deppinlägg..

Usch vad sur jag är nu.
Igår när jag vägde mig så räknade jag ut att jag gått ner totalt 2,3 kg på denna veckan, wohoo!
MEN, så ställde jag mig på vågen idag, vad står det? jo, 0,5kg upp..
Varför varför varför? Hoppades på att det var för att jag åt popcornen ganska så sent på kvällen igår & drack massa vatten innan jag la mig.

Så jag åt frukost bestående av gröt, drack två glas vatten, lite kaffe. Sen efter en stund ställde jag mig på den jävla vågen igen. Ja men det var ju kul, då står det 0,8kg plus.. Vet att det är för jag hade mat i magen då, men fan vad det förstörde motivationen.
Här kämpar man hela gårdagen, stod emot CHIPS, CHOKLAD, PIZZA, som tack får man ett halv kilo extra på sin kropp, great..
Jag som var såå glad, peppad & stolt över mig själv igår när jag har gått ner 2,3 kg på en vecka. Så är nästan ett helt kilo tillbaka?
Fatta inte, har fan skött maten perfekt de senaste dagarna.

Jaja. Just nu vill jag bara äta mer. Vanliga söndagsångesten som smyger sig på..
Får väl se vad dagen har att erbjuda. wish me luck...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Urs vad tråkigt! :( Förstår att inspirationen försvann... Hos Xtravaganza så rekommenderar dem att man inte väger sig mer än 1 gång/månad, just eftersom tjejers vikt alltid förändras över månaden, så det skulle ju kunna vara något sånt? :)



Fortsätt kämpa i alla fall, du kommer klara det!!! Jättebra att du stod emot godis och allt sånt igår - det kommer löna sig i längden! :)



Du har ju också varit jätteduktig!!! :D De där 15-17 kg kommer ju försvinna snart! :D Vi ska greja det här!!! :D <3

2010-02-14 @ 15:14:51
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Delia

Usch, det låter inte bra :( men du är jätteduktig, kämpa på, du kan! :) kram♥

2010-02-14 @ 16:17:56
Postat av: stephanie

Hej. Har precis börjat läsa din blogg, och jag vet själv hur det är när man kämpar med att gå ner. Ett "fel" jag kan tänka mig att du gör det är att du tänker för mycket. (jag är precis lika dan) Ju mer du tänker på att gå ner och tänker att jag absolut inte får äta det och det ju mer besviknare blir du och kan lägga på dig några gram bara för att kroppen må¨r dåligt för att du mår dåligt. Om du förstår vad jag menar. Tänker man hela tiden på vad man inte får äta vill man äta mer bara för att sluta tänka på det. Kroppen kan utveckla en hungerkänsla fastän du inte är hungrig. Tänk inte för mycket så går du ner det lilla du går upp när kroppen och huvudet krockar.



Hoppas detta kanske hjälpte lite. Ska bli kul att få läsa om dina resultat.

2010-02-14 @ 16:24:02
Postat av: Slim and thin

Precis som Jenny skrev tänkte jag.. Som tjej har man ju olika mängder vatten i kroppen beroende på dag i månaden. Men förstår din frustration, men tror att dom där hektona är borta imorgon ärligt talat :-)

2010-02-14 @ 17:38:31
URL: http://slimandthin.blogg.se/
Postat av: e

(tack för fin peppande kommentar, tack tack!! <3)



usch, lider med dig. men vet du vad? du är grymt duktig och det kommer visa sig på vågen nästa vecka, nästa månad, hela våren och sommaren :) och som de andra skriver.. man har ju olika mängder vatten i kroppen. it sucks, men vågen går ju efter det. du vet ju hur det är, dricker man ett glas vatten så "går man ju upp" 1 kg haha, fuck that!!



du gör ett riktigt bra jobb (och JO jag har läst ditt senaste inlägg också.. men jag skiter i att du har failat, du är bäst iaf!!).

ge inte upp nu, kämpa vidare!! <3<3<3<3

2010-02-14 @ 22:07:17
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0