Wohoo!

Hej alla fina! ♥
Nu känner jag mig faktiskt  duktig! Åkte till simhallen tidigt imorse & simmade 60 längder!
Det var mest gamlingar där, som tur var! Sen var där en ful tjej utan ögonbryn som gav mig bitch-blickar hela tiden när vi simmade förbi varandra.  ahha, tycker inte att hon hade råd att ge ut såna blickar med tanke på hennes utseende, haha förlåt..
Jaja, men sen åkte jag hem & åt frukost! Havregrynsgröt, äpple & massa kanel :)

Nu ska jag chilla i soffan lite innan jag börjar plugga eller går ut till stallet :)


Kommentarer
Postat av: J

så himla bra gjort! skönt att det inte kändes jobbigt eller så, det kanske blir fler gånger nu då?:) simning är ju verkligen bra träning. det enda jag inte gillar (ja förutom att visa mig i bikini då) är att man luktar klor efteråt haha.

och det är så sant det du skrev i förra inlägget om att efter träning känner man sig ju så duktig så då är det myycket lättare att äta bra under dagen sen. finns bara fördelar med att träna det första man gör på morgonen!



sv: åh tack, kände verkligen att det blev en bra dag! ja gud ja man blir ju trött i kroppen av det, men du då kör vi på att räkna det som städning hädanefter då:D blir helbra! och tack för att du hjälper mig med mina kalorifunderingar hehe:)



fortsätt ha en grym dag nu!!:)

2010-02-11 @ 13:33:05
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Snälla söta rara! Vill du klicka på bild-länken i mitt senaste inlägg,

jag kommer länka alla som klickat.



Jag får 1kr per klick och pengarna går till mitt sommarprojekt då jag ska till spanien och jobba med herrelösa hundar



Puss o Kram

2010-02-11 @ 14:53:36
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: e

ååh simma! gud så härligt, det vill jag med göra! synd att simhallen ligger på andra sidan stan. (hahaha jävlar vad jag skrattade åt din beskrivning av "tjejen utan ögonbryn" hahahah!!!).



men det är bara att vänja sig. i sommar kommer vi får bitch-blickar av jävligt många brudar.. både med och utan ögonbryn.. :)



puss kram, fortsätt kämpa! stay strong <3

2010-02-11 @ 15:51:35
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: z

omg 60 längder är jättebra!!! lite kul, hade hon rakat av ögonbrynen eller?;O

jag älskar bilden du lagt upp ser så skön och somrig ut:)

btw. så har jag precis börjat med min blogg där jag bloggar om min viktnedgång. Ska försöka klara av 5-10 kg till sommarlovet^^ har du några bra tips?

2010-02-11 @ 16:06:17
URL: http://vogueaholic.blogg.se/
Postat av: fight for the "fit for fight"

vad du är duuuktig!!!:D <3

haha, tjejer utan ögonbryn - lär ju sett rätt roligt ut när hon bitchade sig ändå (ögonbrynen har ju en avgörande roll i hela bitchgrejen') ahahahha ;)

2010-02-11 @ 16:32:14
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: cherry

vad duktigt av dig!!

2010-02-11 @ 18:16:17
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0