Dagens intag!

Frukost:
Havregrynsgröt - 136 kcal

Lunch:
Mild lättyoghurt med frysta hallon & blåbär - 261 kcal
Kaffe med mjölk - 15 kcal

Middag:
Rökt skinka, melon, ananas & tomat - 180 kcal
Kaffe med mjölk - 20 kcal

Samt massa vatten, ett glas cola zero & cigaretter.

Allt som allt: 612 kcal.

Shit vad lite det blev idag! Men det var bara för att jag gick upp så sent som 13. Då blev det frukost med en gång. Sen vid 15 åt jag lunch & vid 17:30 åt jag middagen. Mellanmålen hade jag visst inte tid med..?

& nu är jag jättehungrig, men det är alldeles för sent för att äta nu känner jag.
Så jag får väl vara nöjd med detta!
Middagen blev lite tunn just eftersom att det serverades planka med massa frukt, grönsaker, kött, potatissallad, bröd osv. Men eftersom att jag  varken åt potatissallad eller bröd så blev kaloriintaget där vääääldigt lågt :P

Usch vad hungrig jag är nu.. jobbig känsla, men ändå skönt ;D
Hoppas ni haft en bra dag ni också!

Ska gå & dricka massa vatten & gå ut & röka nu, bye for now!


Kommentarer
Postat av: Cassie - CJsmycken.weebly.com

havregrynsgrös är ju inge gott, haha :D

2010-01-27 @ 00:10:05
URL: http://jaaacobsson.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: haha ja den är verkligen hemsk:(

men som du säger idag är en ny dag och den ska bli mycket bättre:)

önskar jag kunde äta havregrynsgröt men jag skulle spy upp det, hahah;)

kram <3

2010-01-27 @ 09:59:42
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0