Dagens intag - 27/1

Frukost:
Havregrynsgröt - 102 kcal
Kaffe - 2 kcal

Lunch:

Vegetarisk pytt i panna - 39 kcal
1 liten morot - 36 kcal
Gurka - 3 kcal

Mellanmål 1:
Lättyoghurt - 134 kcal
Frysta hallon & blåbär - 56 kcal
Kaffe med mjölk - 13 kcal

Mellanmål 2:
Grapefrukt - 180 kcal

Middag:
Stekt lax - 394 kcal
Broccoli - 22 kcal
Gurka - 3 kcal
Purjolök - 8 kcal

Allt som allt: 992 kcal


YESS, jag höll mig under 1000 kcal, med nöd & näppe ;)

Sen har jag varit ute & promenerat i ca 80 minuter - förbränt 352 kcal :)

Så det blev en riktigt bra dag faktiskt!
Varje dag är en bra dag så länge jag inte slinter tillbaks & äter godis & sånt, onyttiga fetter eller kolhydrater såsom pasta, ris & potatis.

Trots att jag gärna hade fått i mig färre kalorier så gör det mig inget såna här dagar eftersom att jag vet att det inte är nåt onyttigt jag fått i mig :) Bara sånt kroppen behöver & mår bra av.

Hoppas jag håller detta nu! Gör jag det så kommer det gå galant!


Kommentarer
Postat av: emma

Tacktacktack de där behöve jag verkligen höra nu!<3



Och fy vad duktig du är :)

2010-01-27 @ 22:16:06
URL: http://finewithoutsugar.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: hahahah sluta;) klart du varit duktig:) har vi ju alla idag. men med tanke på hur jag äcklade mig igår så vvar jag tvungen idag och nu kan inget stoppa oss, beach 2010 nuuu jävlar. stay strong<3 och tänk på feta människor hur äckligt är inte det;) hahaha;)

2010-01-27 @ 22:18:31
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: sandra

tänkte bara fråga dig hur du räknar ut antal kalorier per måltid, kan du inte skriva om det i bloggen, tror att fler vill veta/kramar o lycka till

2010-01-27 @ 23:32:02
Postat av: Cookiedoough

jaha.. måste man vara medlem och sånt där oxå?



Jag använder mig utav aftonbladets viktväktas sida.

http://wwwc.aftonbladet.se/vikt/jsp/kalorikollen/kalorikoll.jsp



:D

2010-01-27 @ 23:36:03
URL: http://cookiedoough.blogg.se/
Postat av: emma

ja det har du rätt i<3

2010-01-27 @ 23:45:51
URL: http://finewithoutsugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

meen åååh mänska du är så jävla bra!! är precis likadana med de där tankarna! visst kanske man har fått i sig "för många" kalorier, men så länge det är nyttigare mat och inte socker & syra & e-ämnen, så får man vara stolt och bara fortsätta kämpa!



middagen gick väl sådär bra. massa tacos. inte alltför mycket, men det gav ångest. äh, det är bara att resa sig och gå vidare haha.



stay strong <3

2010-01-28 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0