Dagens intag 31/1

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal
Passionsfrukt - 38 kcal

Mellanmål 1:

Kaffe med mjölk - 12 kcal
Ananas - 54 kcal
Passionsfrukt - 38 kcal

Lunch:
Stekt kassler - 122 kcal
En halv dl grönpepparsås -  47 kcal
Isbergssallat - 5 kcal
Paprika - 10 kcal
Purjolök - 2 kcal

Mellanmål 2:
Kaffe med mjölk - 8 kcal

Middag:
Fisksoppa med räkor - 130 kcal
Broccoli - 9 kcal

Totalt: 564 kcal

Dagarna rullar på :) Än har jag inte slintit tillbaka & ätit nån skit & det är jag riktigt nöjd över!
Så det är bara att hoppas att det fortsätter såhär bra :)
Stay strong!


Kommentarer
Postat av: e

wow, du är rikigt duktig! mums med ananas och passionsfrukt :) nu har jag samlat ihop lite "jag-är-fet-bilder" i en mapp. hittills 32 bilder som skrämmer bort min aptit fullständigt.. nu skare allt bli ändring!



klart, vi är påväg till de vackra, fräscha, smala kropparna! vi kommer fixa det! think thin, stay strong, kram & puss!!

2010-01-31 @ 21:22:15
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: du är liiiika duktig du;):)

men jag vet jag försökte verkligen inte gå dit, var jag tvungen bli förkyld nu:( men tog det lite lugnare iaf, hoppas jag vaknar upp frisk som en nötkärna imon med energi för en hel armé:) DU MED! suuuuper smala ska vi bli:) puusss <3

2010-01-31 @ 21:32:50
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0