Dagens planering

Godmooorgon!
Vem vaknade vid 13-tiden idag tro? Jomenvisst.. renodlad ångest på burk .


Nu har jag precis ätit frukost, - havregrynsgröt.
Det är inte gott nånstanns, det är fullproppat med kolhydrater & det SER inte gott ut. MEN, jag tycker att man håller sig mätt på det rätt länge! Så det är därför jag har tvingat mig i detta nu i flera veckor på morgonen, uäk.
Förr så åt jag aldrig frukost på morgonen, just för att jag inte var hungrig eller för att jag mådde illa i flera timmar efter att jag ätit.
& det är ju ännu en orsak till att jag gått upp i vikt. Lätt att vara efterklok men.. ;D

Dagens planering:
Inga kolhydrater - förutom frukt & grönsaker
Inget socker
Ut & gå i en timme
Rida ca 40 minuter

Träna med abslidern & göra andra övningar hemma

Detta måste väl ge resultat..?
Det märker vi. Jag ska dock inte väga mig förrän i Februari nån gång, eftersom att jag får sån ångest när jag ser siffran på vågen.
Så jag gör bäst i att vänta!



Kommentarer
Postat av: evelina

sv: haha ja det är det, tack:)

men vet inte vad jag lider av, när man gått ner borde man ju få massa motivation. Men det ända jag tänker på just nu är godis, chips (allt fett man kan tänka sig, och pizza jag brukar inte ens gilla det. Jag får panik på mig själv ( jag blir rädd för mig själv) när jag är så här sugen brukar det ofta sluta i FAIL!

2010-01-26 @ 13:44:44
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: ewe

Sv: jaa eller hur! :D

2010-01-26 @ 14:02:30
URL: http://westerlundevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0