Måndag

Usch! Idag gick jag upp alldeles för sent & det förstör verkligen hela dagen!
Vaknade vid 14-tiden.. fy mig! Så dagens måltider blir sena idag, men det ska nog funka ändå!

From idag så äter ja inget efter klockan 21.00! Förutom att dricka vatten.
Ska självklart dra ner tiden allt eftersom veckan går, så att jag kan komma i rätt dygnsrytm innan allt går som det ska!

Men senare ikväll så kommer min lista på allt jag ätit idag.
Vet inte om jag ska börja skriva här i bloggen direkt efter varje måltid, eller om jag ska sätta ihop allt i en lista på kvällen, när jag ätit färdigt.
Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar om vad som vore bäst! :)

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: hahah jo det känns verkligen nu;) men helvete det måste vi väl ändå kalla super klipp;)



Tack för före och efter bilderna ( har väl dom själv någonstans) men var extra bra att se nu när jag var hungrig;) haaha



Rätt smart att skriva vad man ätit och sammanfatta det i ett inlägg;) gö jag iaf:)



Kram

2010-01-25 @ 16:58:43
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: nu blev jag så knäpp av kommentarerna att jag inte minns om jag precis svarade till dig;:) haha annars får du väl ignorera den här om jag gjort det precis;)



Hahahah ja för fan jag har hängt upp bilder precis nere vid golvet som jag as glor på när jag rullar med grejen gjorde precis 100a:) helt död nu haha.

Gör det så kan man hålla (lite koll) haha;)

2010-01-25 @ 17:55:45
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0