Sleepless..

Jahopp. Nu sitter man här, utan att kunna sova. NOT good!
Jag behöver sömn :( Trots att jag är ledig imorgon, så har jag hur mycket som helst att göra.

Ska även på födelsedagskalas imorgon & är orolig över att det kommer serveras massa mat, tårta & läsk. Vilket jag vet att det kommer göra. Så får se hur jag gör. Om jag äter något överhuvudtaget, eller om jag bara tar lite..

Det är såna här tider som är jobbiga för mig. När jag blir så frustrerad över att jag inte kan sova. Då vill jag bara äta för att få tiden att gå. Men det ska jag INTE göra.

 

Har faktiskt tagit mig ett glas cola zero för att stilla hungern lite. Fan va hungrig jag varit de senaste timmarna..? Det är bara för att ja ätit så lite under dagen. Jag säger då det, mellanmål is the real deal. ;) Då blir man inte lika hungrig på kvällarna.

 


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej, du gör ett bra jobb :} Hade varit kul att veta hur mycket du väger hur lång du är och hur mycket du ska gå ner eftersom jag själv håller på att kämpa mig nerår, om detta är något du vill dela med dig av :}

2010-01-26 @ 10:14:55
URL: http://jensencamilla.blogg.se/
Postat av: SANDRA

haha jaa! visst är den! :D

2010-01-26 @ 10:32:26
URL: http://sandries.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: du kommer klara dagen jätte bra det känner jag på mig:) inget fail mer nu;)



ja det var hemskt att stå där kändes som alla stirrade på mig med haha, stod där i evigheter kollade på nutrilett barer men dom innehöll ju fan 200 kcal, ALDRIG! sen fick jag ett fuck you av gud som visade musli på tvskärmarena och vart jag än kollade handlade alla frukt. Så då jävlar tog jag min cola light och gick mot kassan;)



Ha en toppen dag:) <3

2010-01-26 @ 10:57:50
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: iickaa

Jag kämpar också med vikten. =) Så jag lägger till dig på bloglovin. Kan vara kul och se hur det går för andra :D



//iickaa - En 21 årig tjej som lever ett storslaget liv i en småstadsidyll!

2010-01-26 @ 13:22:17
URL: http://iickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0