Sockersugen!!

Uuuhhhhh! Fan. Okej..
Denna dagen har jag ätit relativt bra, förutom en potatis & nån äcklig sås på lunchen i skolan..

Men jag är sugen på allt onyttigt man kan tänka sig. Godis, pizza, choklad, thai-mat, ja.. you name it.
Vafan ska jag göra. Hatar när det blir såhär.. :(

Dessutom så skriker magen efter mat, har inte ätit på timmar & jag har noll inspiration till att laga nåt gott & nyttigt.

Köpte tom min favoritchoklad förut, MEN, den ligger på bordet & är helt oöppnad, jävla kaloribomb :(
Det känns ju bra att jag inte ätit av den (än??), men faaaan va gott det hade varit.

Vad gör ni när ni är extra sockersugna?

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: gör det inte tjejen jag har redan ätit för oss båda:( faaan blev lite kebabpizza (hör du hur fet jag tydligen vill bli?) och lite godis, är bara glad att jag fick mega ångest efter så jag inte åt mer. Men helvete vad kasst man mår nu. Ge bort chockladen eller släng den för du vill inte ha den här ångesten<3 staaaay strong

2010-01-28 @ 19:22:13
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: therese

luktar mums här hemma!! :D

2010-01-28 @ 19:56:20
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: Cookiedoough

Fy jag hatar när det blir så.

Du klarar dig utan den dumma chokladen.

Drick ett glas citronvatten eller en c-vitamin brustablett, i värsta fall ,om du måste, ät ett halvt äpple. Gå sedan ut och gå en runda så att du får bort tankarna ifrån mat.

stay strong!

2010-01-28 @ 20:19:05
URL: http://cookiedoough.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ja fy imorgon blir att hårdträna som aldrig förr dumma dag:(

2010-01-28 @ 21:33:31
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaah fy FAAAN vet exakt hur du kände dig där! tänk om man hade kunnat byta, bara själva känslan av att vara skit-sugen, till att bli proppmätt (som jag är nu. fail fail fail).



en sak som funkade för mig (kändes som rena magin) förra gången jag hade sånt sockersug, var att jag gick direkt ut i köket och gjorde mig en smoothie (typ yoghurt, banan och frusna hallon). smoothie smakar ju sött, typ som glass (riktigt iskallt!) och så toppade jag det med att sätta mig vid internet och rå-kolla-in thinspobilder.



(nu läste jag iofs att du höll emot suget och faktiskt klarade det... imponerande, du är GRYM!!!!) stay strong <3

2010-01-28 @ 23:00:19
Postat av: e

(okej eeh.. kommentaren här ovanför är från mig hehe)



ville även tillägga ett stort TACK för din omtänksamma kommentar (det värmer mer än du tror) och lägga till extra avundsjuka känslor på att du är hästägare haha :) jag älskar verkligen att rida och min kompis har en häst som hon aldrig orkar ta ut, så det blir att jag får rida när jag vill.. gratis och utan ansvar för mockning och liknande = toppen :)



kram kram kram

2010-01-28 @ 23:02:59
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0