Long time no see

Men, värdelös uppdatering!! Har kommit så mycket annat emellan, jag är ledig & det har inte blivit att jag varit stenhård med maten kan jag väl säga. Men jag försöker hela tiden att äta mindre, mindre & nyttigt, samt att röra på mig så mycket som möjligt. Skönt att inte räkna kalorier faktiskt.
Vikten går upp & ner beroende på vad jag äter. Men nu vill jag ner, såklart. Kommer bli lättare när jag börjar jobba, på ett sätt, när man får bättre rutiner. Nu är jag ledig, även halva nästa vecka.

Idag då:
In:
Frukost: 7 finncrisp med lite smör, skinka & tomat.

Middag: 6 finncrisp med lite smör, skinka & tomat. Sen en lite bit grillat kött.

Ut:
Promenad 45 min + 196 kcal
Stallarbete 95 min + 355 kcal
Ridning, dressyr, 60 min + 224 kcal
= +775 kcal

Bra ändå!
Imorgon blir det midsommar-mat & alkohol. Hoppas ni får en fin midsommar allihopa! ♥



Kommentarer
Postat av: cookiedoough

Tävling på min blogg! :D Sprid det vidare <3 Stay strong!

2010-06-25 @ 15:24:33
URL: http://cookiedoough.blogg.se/
Postat av: Anonym

baaabe!!! saknarej <3

2010-07-14 @ 22:54:38
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du varit mycket på stranden ännu??

2010-07-16 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0