ååh, depp.

Fan. nu har dagen slutat åt helvete. bra start på veckan var det va?
Har kännt mig så jävla deppig hela dagen. Har liksom varit deppig över ALLT, minsta lilla grej. Det känns som jag redan har ältat allting om & om igen hur länge som helst, men jag kommer ingen vart.
& vad tror ni kvällen slutar? jo men visst, skit.

Skötte mig jättebra fram tills halv 8, då det stod kladdkaka framme. Tog inte en, utan två bitar. Kände hur sockret forsade runt i mitt blod. Gick ut & rökte & började störtlipa över allt som jag är missnöjd med, som jag är orolig över & all stress. så jävla KLEN.
Självklart slutade det med att jag återigen stod över toaletten & nu är jag helt tom. Illa nog att jag åt den där jävla kakan, sen att spy, som jag lovat mig själv att inte göra. Känns ju inte direkt bättre..

& nu måste jag ta tag i mig själv & plugga. Studenten om ca 2 månader. Känns inte som jag kommer hinna klart med allt.. men jag måste, kan inte med att misslyckas med ännu en grej.

Men, förlåt för detta otroligt deppiga inlägg. Men just nu så är det bara föör mycket med allt.

Kommentarer
Postat av: s

ush då gumman, men det är en ny dag imorgon iallfall <33

2010-03-22 @ 22:43:05
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: dani

vi finns här för att lyssna. puss.<3

2010-03-29 @ 12:26:10
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0