Come on come on

Usch vilken dåig uppdatering jag haft den senaste veckan. Men idag är det måndag, vilket betyder ny vecka. & den kommer bli bättre än förra veckan, det VET jag :)

Ställde mig på vågen imorse & trodde att jag skulle ha gått upp massor efter denna veckan, såsom jag svullat.. Men nejnej, ett kilo ner :D Tack min kära kropp som försöker göra mig glad trots att jag stoppat i mig massa skit som inte behövs! Det var fan ett tecken, på att jag ska fortsätta stenhårt nu denna veckan! Nu är jag taggad till max :)

Igår jobbade jag, & gissa vem som fick gå runt & dra upp de för stora byxorna som åkte ner hela tiden? ;) Såå härligt. Tog på mig dom & det var som prasselbyxor, innan var de typ stuprör haha :P
Så nu  blir det nya fräscha tag!
Ska läsa era fina bloggar nu & ta mig lite kaffe! ♥


Kommentarer
Postat av: Li.

måste bara säga - älskar den bilden !! helt underbar och man får sån enorm energi så nu tror jag det får bli lite träning till kvällen - tack sötan !!! .



OCH TACK ÄNNU MER FÖR DITT OTROLIGT PEPPANDE INLÄGG ! <3<3 DET VAR VERKLIGEN VADJ AG BEHÖVDE JUST NU.. SÅ DET KÄNNS FAKTISKT BÄTTRE REDAN ! VI SKA KLARA DETTA TILLSAMMANS OCH VI SKA INTE GE UPP FÖR DET ÄR INTE LÅNG TID KVAR SÅ DET FNNS INGEN TID ATT FAILA PÅ ! KOM IHÅG - STAY STRONG !!!

DET ÄR BARA DE FETA SOM MISSLCYKAS !! <3

2010-03-01 @ 18:22:14
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: fight for the "fit for fight"

fan va skööönt att du ser resultat på byxorna, wiiiie!!!:D:D



och nu jävlar tar vi tag i det här, på riktigt!:)<3 stay strong!

2010-03-01 @ 18:38:30
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: J

sv: eller hur, mättnadskänslan är som bortblåst det är ju helt sjukt hur mycket man kan äta! men det är sånt som händer, huvudsaken är väl egentligen att man har haft en kväll som gör att det känns värt det. det är ju lite värre om kvällen varit helt misslyckad av någon anledning..



jajamen idag har jag haft en toppendag! både med träning och mat:) och vad underbart att du märker av viktnedgången på byxorna! PEPP!!! och ett kilo ner dessutom, kan inte bli bättre. jag är också taggad till max så nu gör vi den här veckan till en riktigt jäkla bra vecka tycker jag!:D

2010-03-01 @ 21:47:42
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fräsha tag tycker jag låter riktigt bra, vi kämpar med det :D

Peppkram

2010-03-01 @ 23:42:44
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: caspian

guuuuuuud vad bra med byxorna :D

2010-03-08 @ 09:38:32
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0