Dagens intag 10/3

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Mellanmål 1:
Kaffe med mjölk - 11 kcal

Lunch:
1 & ½ skiva falukorv - ca 56 kcal (?? osäker)
Gurka - 9 kcal
Morot - 26 kcal

Mellanmål 2:
Äpple - 68 kcal

Middag:

Champinjoner - 40 kcal
Gurka - 9 kcal

Kvällsmat:
Kaffe med mjölk - 11 kcal

Totalt: 319 kcal

Ut:
Sprungit runt inne i stan & shoppat + ca 134 kcal
Stallarbete 30 min + 121 kcal

Allt som allt: 64 kcal

Göööött. Förut så var jag så jävla sugen på räksallad! Det är en av mina tyngsta laster måste jag erkänna haha. så jävla gott, men fettigt. Var i affären förut. Vad tror ni inte fick följa med mig hem? Jajjemän, en burk med räksallad. Fast när jag kom hem så kom jag  återigen på att fan nej det är fortfarande inte värt det. Det är jävligt gott & på ett sätt så är det ju bättre än snabbmat & sånt. Men nej tack. Den står i kylen & jag hoppas att någon annan i min familj äter upp den imorgon, haha!
Har skött mig exakt så som jag vill, de senaste dagarna, så tänker fan inte ge efter för suget nu, NEJTACK!

För övrigt så lyckades jag få i mig rätt många mål idag, härligt! Fast jag har varit hungrig mesta delen av eftermiddagen ändå ;s
& nu är jag sååå trött. trött. trött. trött. trött i huvudet, trött i hela kroppen, känns som jag ska svimma. Så jag ska hoppa i säng nu, om jag ska orka med morgondagen..
svarar på alla kommentarer imorgon. Ni är guld värda!



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej :)



jag har följt din blogg ett tag och jag måste säga att du är såå duktig!!

Jag har själv en alladin ask i mitt skafferi som jag fick i jul och jag har inte ätit en enda bit!

Jag har den nog för att vara medveten om jag att jag faktiskt kan kontrollera mig.



Lycka till :)



2010-03-11 @ 10:06:14
URL: http://fyrtioniokilo.blogg.se/?tmp=11095939
Postat av: Lollo

Jag har precis börjat kolla i din blogg och jag tycker mest att jag får anorexia-vibes av det här. Hur mycket väger du och hur mycket vill du väga? Du borde väl iaf ligga på 500-1000kcal och det tycker jag egentligen är lite lågt! Dessutom orkar man ju aldrig träna med sådär litet kaloriintag PLUS att jag tror att man bara går upp igen så fort man slutar banta om man bantar sådär hårt...

2010-03-11 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0