Dagens intag 1/3

Frukost:
Lättyoghurt med kanel - 89 kcal

Mellanmål:
Kaffe med mjölk - 14 kcal

Lunch:
Minestronesoppa - 58 kcal
Lite kött - 36 kcal

Middag:
Pannbiff - 125 kcal
Crisscuts - 243 kcal ...
Creme fraiche - 95 kcal

Totalt: 660 kcal


Ut:
Skottat snö i 42 minuter + 351 kcal

Allt som allt:
309 kcal

I'M BACK IN THE GAME!
Haha. Nä, men det har varit en bra dag! Förutom middagen som hade lite väl många kalorier, men men, intaget blev till slut inte så dåligt ändå :)

Förut när jag skottade snö så var jag såå trött, det var så jäkla tungt & jag var helt död, men jag tänkte på er & försökte pusha mig själv så gott jag kunde,  tänkte på i sommar.. vill man vara en riktig pangbrud då så får man fan lägga på ett kol ;) SÅ NU KÖR VI JÄÄRNET TJEJER! Vi har INGET att förlora, eller jo.. FETT! ;) & det är såå skönt att veta att vi alla går in för detta till 100% & pushar varandra, vi kommer vara såå stolta om några veckor, WOOHOO love life, love you ! ♥


Kommentarer
Postat av: skinnylove

sååå pepp, nu jävlar ska här brännas fett! wohioo

2010-03-02 @ 07:46:19
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Li.

taack för dina fantastiska ord baby !! <3<3 det har varit en toppen dag hittilsl och nu känns det som om inegting kan gå fel !! * detta är nog först dagen på länge som jag inte vari sugen.. hittills ;P haha . men ska försöka uthärda igenom dagen och håolla mig borta ifrån allt gott : )>: )



hoppas det gåt lika bra för dig : ) och att du är pepp inför den kommande underbara snygga sommarn : ) vi kommer vara de små nätta söta på stranden och alla kommer vara avis på oss :) keep going baby :) 0pussar

2010-03-02 @ 13:54:05
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: cherry

PEPP PEPP PEPP!! :D SUMMER AND A SKINNYBODY HERE WE COME! <33

2010-03-02 @ 14:43:56
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: caspian

väger du maten, även i skolan?=)

2010-03-08 @ 12:21:03
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0