Dagens intag 16/3

Frukost:
Lättfil med kanel - 81 kcal

Lunch:
Champinjoner - 20 kcal
Minikeso - 58 kcal
Broccoli - 12 kcal
Majs - 21 kcal

Middag:
Bulgur - 94 kcal
Champinjoner - 10 kcal
Lite bacon - 27 kcal
Lök - 1 kcal

Totalt: 324 kcal

Ut:
Städning 20 min + 79 kcal

Allt som allt: 245 kcal

Tyvärr så är det inte slut här. Tillägg lösgodis på detta så ser det inte lika fint ut.. Vet inte hur mycket jag fick i mig, vet inte hur många kalorier det var i. Så jag räknar inte med det just nu. Har det i bakhuvet & dagen har varit halvfail. Förmiddagen var grym, sen kvällen blev ju som den blev!
Jag är bara glad över att jag inte spydde upp det efteråt. Ville så gärna få allt ur mig, men vet hur dåligt det är att gå & spy hela tiden & hade redan ont i halsen sen igår.. Så det ville jag inte göra. Men ni ska veta hur dåligt jag mådde! Kände mig så jävla uppblåst & man kunde nästan missta mig för en höggravid kvinna.., fyfan vilken ångest.
Men det var bara att bita ihop & känna hur min kropp fick ett sockerrus som den gott & väl kunde varit utan. Är man dum så är man!
MEN, nu vet jag, sen igår, hur äckligt det är med pizza & fet mat, kommer minnas den känslan länge. & sen idag så vet jag hur äckligt tjockis man känner sig efter massa godis, & den känslan kommer hålla i sig LÄNGE. Hade glömt hur värdelös man kände sig efter två sånahär dagar.
Så man kan väl säga att jag har failat färdigt för ett tag framöver nu!  Nu äre stopp :) Inget mer sånt nu. Lovar, lovar, lovar! ♥


Kommentarer
Postat av: silly

Hey soon to be skinny! jag vet exakt vad du menar,Jag hade en sån in i väggen moment för två veckor sen,så åt jag tre dar i rad total fail.Gick upp halvt kg.hade inte så mkt hemma de va la drf...Men sen har ja skött mig med naturdiet..o nu idag o igår har jag ätit saker med socker i :$ bara för att naturdiet påsarna är slut o jag kan inte köpa nytt innan fredag.Men ska äta äpplen imon bara..

2010-03-16 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0