Dagens intag 17/3

Frukost:
Lättfil med kanel - 81 kcal

Lunch:
Köttfärssås & lite spaghetti - 158 kcal
Isbergssallat - 3 kcal
Morot - 14 kcal

Mellanmål:
Äpple med kanel - 62 kcal

Middag:
Bulgur - 142 kcal
Champinjoner - 40 kcal
Majs - 21 kcal

Totalt: 521 kcal

Helt okej dag.. Blev dock ingen mer motion än den dagliga vardagsmotionen pga att jag har varit sååå trött idag.. & sockersuget gav sig inte förrän vid 21 ungefär.
Nu är jag helt tom i magen & det känns härligt att vara där jag är! Nu ska jag verkligen tillbaka till den gamla rutinen igen :) Tänk vad två dagar kan förstöra.. :S
Men men, nu ska jag kolla lite på tv, sen sova! Sov bara ca 3 timmar inatt så jag är sjuukt trött, lång dag i skolan också..

Hoppas på en bra dag imorgon! Stay strong girls ♥

can't wait til we get there..


Kommentarer
Postat av: latzia

sv: åh men tack <3

kommer att kika in här med ska jag lova dig <3!

2010-03-17 @ 23:01:17
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: J

sv: precis, efter dåliga dagar så inser man verkligen hur hemskt man mår av det och hur äckligt det känns att vara mätt och svullen och ha massa dålig mat i magen som inte alls borde vara där, och den känslan minns man läänge sen så man klarar av att hålla sig på rätt bana igen och vara stark!



du är bäst som lät bli godiset idag. kämpa dig igenom imorgon och fredag också så är du borta från sötsuget igen, det vet både du och jag att du klarar! socker är verkligen som en drog, att man blir så påverkad av det är nästan sjukt:S det är så skönt att bli fri från det där sockersuget!

du är tillbaka i dina rutiner igen snabbare än snabbast. det är idag ett bevis på, och morgondagen kommer bli ytterligare ett:) för vi är helt enkelt SÅ JÄKLA BRA!:D

2010-03-17 @ 23:47:22
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så jättemycket för din kommentar!! :D Blev superglad! :D

2010-03-18 @ 07:52:46
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

love love love that pic!!!!!!!

ooh , ge mig nu. jag vill ha på mig min snygg bikini o känna mig snygg !!!!!!! vi ska nå dit gumman. o vi ska inte sluta kämpa förens vi faktiskt är där !!! <3<3<3



tack för alla dina tips.. men jag tror att jag ska förtsätta med mina points trots allt. det är det jag är bäst på o jag har koll när jag väl sätter igång på allvar. inget sötsug här inte.. det hinns inte med !!!



stay strong gumman.

du är jäte duktig.

peppkram !!

2010-03-18 @ 08:22:52
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! Jag förstår de...Det är ju riktigt bra alltså! :D..ja men det förstår jag! ;)



JA, på studenten är det ju faktiskt ett måste!! Som sagt man upplever det bara en gång och då ska det vara ett jävla drag som du sa!! :D LÄNGTAR som fan!! whohohihi



Åh tack!! Är faktiskt stolt själv, eftersom jag har åkt bli till skolan sen jag fick mitt körkort typ..:P men inte längre;)



DU MED!!! TAGGA <3

2010-03-18 @ 08:57:00
URL: http://mindromvikt.blogg.se/
Postat av: elli

Fasiken du är ju hur duktig som helst, sjukt imponerad av dig ska du veta! <3

2010-03-18 @ 12:45:33
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: e

nu ääär jag hemma!!

älskar att du äter så god nyttig mat! :) du är grymt duktig! läste ditt tidigare inlägg ang mongokassören i mataffären. jag HATAR när dom ska kommentera maten! i min värsta bulimi-period för några år sedan, så jobbade jag på ICA. jag skulle aldrig i livet kunna kommentera folks inköp! och alltid när jag handlade där (ofta hets-godis & så..) så tyckte ju alla att det var fritt fram att kommentera, eftersom vi var kollegor! fick typ alltid höra "ååh ska du ha myskväll, det var värst!" eller "men hihi, vet du inte hur många kalorer en chokladkaka innehåller, hehehe?"... jävla idioter.



fortsätt kämpa nu, sötnos!! pusss pusss kram!

2010-03-18 @ 16:11:45
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Anonym

where's my motivation? I don't know if it's still here..



hoppas det går bättre för er :(

2010-03-18 @ 21:07:43
Postat av: danni

du kommer dit om du gör det rätt! puss

2010-03-24 @ 13:10:44
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0