Dagens intag 19/3

Frukost:
Lättfil med kanel - 41 kcal

Mellanmål:
Kaffe med mjölk - 16 kcal

Lunch:

Apelsin - 37 kcal

Middag:
Kyckling - 93 kcal
Avokado - 168 kcal
Tomat - 9 kcal

Kvällsmat:
Kaffe med mjölk - 14 kcal

Totalt: 378 kcal

Lägg till några godisbitar på detta så är allt kirrat! Rätt bra ändå.
Lite godis åt jag mest för att inte spy upp dom sen , för att känna att jag kan äta något onyttigt utan att få ångest & spy upp det efteråt, för det vill jag verkligen sluta med. Ska dock inte sitta här & låta som om allt är frid & fröjd. Jag mådde skit efter godiset, kändes sjukt äckligt. Men men,det ligger fortfarande i min mage så HEJA HEJA, eller nåt..
Tänker dock inte väga mig imorgon, det vill jag inte. Vill inte se plus på vågen så.
Det blir nog bra.. =)


Kommentarer
Postat av: J

sv: tack söta du! och fredagkvällen var underbar:)

alltså jag blir så glad och stolt när jag läser det här! att du åt lite godis för att sen kunna låta bli att spy även om det kändes äckligt med godiset. starkt gjort att du gör så, att du trotsar viljan att spy och faktiskt försöker sluta!<3



och nuuu är det dags att peppa för ny vecka och ännu mer viktnedgång!:D

2010-03-21 @ 20:49:30
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0