Dagens intag 20/3

Frukost:
Lättyogurt med kanel - 89 kcal
Kaffe - 2 kcal

Lunch:
Äpple - 62 kcal

Middag:
Kyckling - 93 kcal
Potatissallad - 162 kcal
Bröd - 144 kcal

Kvällsmat:
Kaffe med mjölk - 14 kcal

Totalt: 568 kcal

Ut:
Stallarbete 30 min  + 119 kcal
Promenad 30 min + 138 kcal

Allt som allt: 311 kcal

Plus liiite onyttigt. idag, igen.. blablabla. jaja. det har varit helg & inte sådär jätterolig helg, så nu blev det som det blev. Men det gick blev inte så många kalorier ändå.
Nu är jag bara huuur taggad inför nästa vecka! Vill bara att det ska bli måndag så jag kan fortsätta med detta ordentligt & inte ge efter för suget. För nu jävlar har vi ingen tid att faila mer! Sommaren är nära... <3
Kommer bli en toppenvecka, vet bara om det :)



Kommentarer
Postat av: Li. ♥

men gud vilken underbar bild hjärtat : ) ooh jätte taggad inför måndagen nu.. vill verkligen att veckan drar igång nu för att man ska känna sig extra duktig o att man kna komma igång på allvar igen!



hur har din helg varit då?

du har väl varit duktig som alltid baby!?

kämpa på . peppkramar i massor!!



2010-03-21 @ 09:44:42
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: X

Du e såååå duktig! jag suger:( måste hinna gå ner 5 kg på typ en å en halv månad, högst! klarar jag de???heja dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0